فرمانده سپاه بابلسر درگفت و گو با بسیج خبر داد

اعزام ۲۰ گروه جهادی به منطقه سیل زده بهنمیر

ساری-فرمانده سپاه بابلسر از اعزام ۲۰ گروه جهادی در قالب دو قرارگاه به منطقه سیل زده بهنمیر خبرداد و گفت: بیش از ۱۵۰ نفر برای امدادرسانی سیل بهنمیر به این منطقه اعزام شدند.
کد خبر: ۹۳۸۸۶۷۱
|
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

خبرگزاری بسیج، سرهنگ مصطفی بازوند پیش ازظهر در گفت و گو با خبرگار بسیج در بابلسر از اعزام ۲۰ گروه جهادی در قالب دو قرارگاه  به منطقه سیل زده بهنمیر خبرداد و گفت: بیش از  ۱۵۰ نفر برای امدادرسانی سیل بهنمیر به این منطقه اعزام شدند.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به امدادرسانی به سیل زدگان افزود:تخلیه برخی منازل، ایجاد سیل بند در جلوی منازل، لایروبی و تمیزکردن منازل، توزیع سبد کالا به برخی از منازل آسیب دیده توسط گروه‌های جهادی به برخی از منازل آسیب دیدگان، از جمله اقدامات سپاه و گروه‌های جهادی بسیج شهرستان بابلسر بوده است.

سرهنگ بازوند در ادامه با اعلام اینکه  ۵۰ منزل مسکونی و تجاری شهری، ۳۵ منزل روستایی در بخش بهنمیر  اسیب دیدندف خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۰ دستگاه خودرو ،۵ منزل مسکونی به همراه ۱۴۰ هکتار مزارع اعم از مرکبات، توت فرنگی، کشت دوباره برنج، کاملاً به زیرآب رفت.

فرمانده سپاه بابلسر درپایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باحضور به موقع جهادگران و بسیجیان بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف و تعمیر منازل مسکونی آسیب دیده سیل زدگان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار