مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

بسیج ادارات باید مسئولیت پذیر و مطالبه گر باشد

ساری-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا تاکید کرد: بسیج در اداره بایستی مطالبه‌گر، پیشنهاد دهنده، همراه و مسئولیت پذیر باشد.
کد خبر: ۹۳۸۸۶۷۴
|
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مجیدرضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا پیش از ظهر امروز  در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان که در سالن همایش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال برگزار شد، با اشاره به  راه اندازی هیأت‌های اندیشه ورز در پایگاه های مقاومت، گفت: بسیج ادارات نسبت به حل موانع پیش‌روی دستگاه اجرایی در رسیدن به تکامل سازمانی و حل مشکلات مردم اقدام کند.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه  بسیج اداره وضعیت و امکان سنجی سازمانی خود نسبت به شناسایی و معرفی عرصه‌های خدمت رسانی به مردم را فراهم کند تا مردم به حقوق و وظایف خود بیشتر آگاه شوند، افزود: اجرای کار‌های تحولی در عرصه‌های فرهنگی، معنویت افزایی، رضایتمندی ارباب رجوع و بالارفتن بهره وری سازمانی بر اساس نیازمندی جامعه هدف و اهداف سازمانی است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر شناسایی قوانین و مقررات دست و پاگیر اضافه کرد: فرماندهان و مسئولان بسیج به روان سازی و سرعت بخشی ارائه خدمات در عرصه‌های اقتصادی و تولیدی از طریق سلسله مراتب سازمانی، مجموعه دولت و استانداری و از طریق نمایندگان مجلس نسبت به ارائه پیشنهاد‌های مناسب و کاربردی جهت پیگیری و اصلاح آن اقدام کنند.

سرهنگ شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود  تصریح کرد: هر اداره‌ای حداقل یک گروه جهادی عمومی یا تخصصی را با نام یک شهید راه اندازی و نسبت به ارائه میز‌های خدمت جهادی و دیگر عرصه‌های آسیب جامعه در پیش بگیرذ.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا تاکید کرد: بسیج در اداره بایستی مطالبه‌گر، پیشنهاد دهنده، همراه و مسئولیت پذیر باشد.

سرهنگ شبعانی در ادامه با اشاره به حمله سایبری دشمنان در خرابکاری سامانه‌های شرکت نفت هم گفت: هوشیاری همه ارکان تاثیرگذار و تمامی کارکنان ضرورت دارد و  از زحمات رسانه ملی و اقدامات جهادی و عملیاتی مدیران، کارشناسان و بسیجیان مجموعه شرکت نفت در راه اندازی سامانه‌های جایگاه‌های سوخت قدردانی می کنم.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در پایان سخنان خود به احیاء ارزش‌های اسلامی همانند اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و مناسبت‌های ملی و مذهبی در ادارات هم اشاره کرد و افزود: استفاده از فضای مجازی در ترویج دین و فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، تحقق دولت اسلامی، عملکرد سازمانی و از جمله مواردی است که فرماندهان باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها