وزیر کشور در ساری:

انقلاب اسلامی کانون توجه آزادیخواهان جهان است / وعده دولت در واکسیناسیون کرونا محقق شد / بین مردم و دولت هیچ فاصله ای وجود ندارد

ساری-وحیدی با بیان این مطالب که انقلاب اسلامی دارای رسالت بزرگی است، افزود: نمیتوان رسالت بزرگ انقلاب رانادیده گرفت چرا که چشم مردم جهان و مستضعفان و آزادیخواهان جهان به انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۴۱
|
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

انقلاب اسلامی کانون توجه آزادیخواهان جهان است / وعده دولت در واکسیناسیون کرونا محقق شد / بین مردم و دولت هیچ فاصله ای وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور ، ایت الله محمدی لائینی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران و سایر مسئولین کشوری و لشکری صبح امروز در سالن الغدیر سپاه کربلا مازندران برگزار شد.

انقلاب اسلامی کانون توجه آزادیخواهان جهان است / وعده دولت در واکسیناسیون کرونا محقق شد / بین مردم و دولت هیچ فاصله ای وجود ندارد

وزیر کشور در این مراسم،با اشاره به اینکه استان مازندران پر از حماسه ها و خاطره ها  است، گفت:افتخار بزرگی برای مازندران است که محب اهل بیت ( علیهم السلام) را در خود دارد و به دیار علویان معروف است.

وحیدی با بیان اینکه مازندران به لحاظ معنوی، حماسی و طبیعت، استان بسیار مهمی است، افزود: استان مازندران دارای ظرفیت زیادی در حوزه های کشاورزی، دامپروری و صنعتی  می باشد.

وزیر کشور با اشاره به رتبه مازندران در حوزه های مختلف اقتصادی ادامه داد: استان مازندران در تولید برنج،مرکبات،مرغ و تخم مرغ، گل های زینتی ، آبزیان، و ... دارای رتبه اول و دوم در کشور است.

وحیدی را بیان اینکه ظرفیت های معنوی و تاریخی و حماسی مازندران در مقابل طبیعت استان اندک است، خاطرنشان کرد: باید بهره برداری حداکثری از این ظرفیت ها داشت.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود با تصریح بر تحقق تمدن نوین اسلامی اضافه کرد: برای رسیدن به مدینه فاضله  باید در مسیر پیشرفت گام برداشت چرا که چشم انداز مسیر تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی ، تمدن نوین اسلامی است.

وحیدی با بیان این مطالب که انقلاب اسلامی دارای رسالت بزرگی است، افزود: نمیتوان رسالت بزرگ انقلاب رانادیده گرفت چرا که چشم مردم جهان و مستضعفان و آزادیخواهان جهان به انقلاب اسلامی است.

وزیر کشور با تاکید براینکه مستضعفان جهان با پیشرفت ایران امیدوار می شوند، اضافه کرد : ایران کانون توجه همه مظلومان، آزدایخواهان و مستضعفان جهان است.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم شعار دولت مردمی ، ایران قوی است، گفت: دولت مردمی یعنی بین مردم و دولت هیچ فاصله ای وجود نداشه باشد و همه امور به دست مردم باشد و دولتمردان جز غم مردم هیچ غم دیگری نداشته باشند.

وزیر کشور با تصریح براینکه همبسنگی، انسجام و وفاق ملی، باعث پیشرفت و حل مشکلات می شود، خاطرنشان کرد:اختلاف سلایق و دیدگاه ها طبیعی است اما آنچه که مهم می باشد منفعت مردم و منافع ملی مهم است.

وجیدی تحول را اساس انقلاب دانست و خاطرنشان کرد : انقلاب همین تحول دائمی در یک بستر سامان یافته  تعریف شده بدون تخطی از چارچوب ها است.

وزیر کشور با بیان اینکه مشکلات کشور لاینحل نیست، گفت: تنها با اتحاد و یکپارچه بودن و کنار گذاشتن اختلاف سلایق، می توان بر مشکلات فائق امد و پیشرفت کرد.

وجیدی با تاکید براینکه دولت و ریاست جمهوری با تمان توان به دنبال حل مسائل کشور هستند ، خاطرنشان کرد: در این مدت ، بحت موفقیت در  واکسیناسیون، کنترل بازار در برخی از اقلام مثل فولاد و سیمان صورت گرفته و همچنین  تنظیم بازار به صورت جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان و فتنه گران در تلاش برای ناامیدی مردم هستند، گفت: امید و اعتماد مردم دچار کمی خدشه شده است اما این اعتماد و امید در دولت سیزدهم در حال بازسازی است.

وحیدی اعتماد مردم را شرط مردم سالاری دینی دانست و اضافه کرد: پرچمدار عزت ،کرامت و شرف این کشور و مستضعفان جهان رهبر معظم انقلاب بارها در باره مردم سالاری دینی گوشزد کردند و مسیر دولت هم مسیر مردم سالاری دینی است.

به گزارش بسیج، سید محمود حسینی پور نوری به عنوان بسیت و چهارمین استاندار مازندران معرفی و از زحمات مجید حسین زادگان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار