خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا؛

درس آمادگی دفاعی، درس مقابله با جنگ سخت و نرم دشمن است

کد خبر: ۹۳۸۸۹۵۶
|
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷

موسوی گفت: درس آمادگی دفاعی، درس ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان است و با این درس باید در مقابل جنگ سخت و نرم دشمن صف آرایی کنیم.


قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سید سعید موسوی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا، در کارگاه توانمندسازی فرهنگیان و مربیان آمادگی دفاعی بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، درس آمادگی دفاعی را درس ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان دانست و گفت: در بین دروس، درس آمادگی دفاعی، درس فوق العاده مهمی برای دانش آموزان است؛ چرا که درس آمادگی دفاعی، درس ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان است و با این درس باید در مقابل جنگ سخت و نرم دشمن صف آرایی کنیم.

وی در ادامه افزود: ما امروز در برابر تهاجمات جبهه جنگ سخت و نرم دشمن توانستیم با تمام توان مقابله کنیم و از تجارب دفاع مقدس در راستای مقابله با این تهاجمات استفاده کردیم و در حال حاضر نیز رسالت ما، ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه است، تا زمانی که این فرهنگ در جامعه باشند، دشمنان توان و جرأت رویارویی با ایران اسلامی را نخواهند داشت.
موسوی، به تبلیغ معادباوری در مدارس و جامعه اشاره کرد و گفت: شعار کلیدی شهید سلیمانی« ما ملت امام حسینیم » بود و این شعار هم به عنوان شعار سخت افزاری و هم نرم افزاری باید در بین دانش آموزان و کلاس های درس، عملیاتی و ترویج شود. در کنار اینکه ما ملت امام حسین هستیم، معادباور نیز باید باشیم و معادباوری را در مدارس و جامعه ترویج کنیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، مادران بسیجی را مادران شهیدپرور دانست و گفت: اساس جامعه خانواده است و بنیان خانواده، مادر خانواده است و فقط مادران بسیجی می توانند مادران شهید پرور باشند و اگر می خواهیم شهادت نصیب ما شود باید در مسیر شهداء حرکت کنیم و اعمال و رفتار ما رنگ شهادت داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار