سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی گفت:شناخت درست و صحیح از افراد نشان از بلوغ سیاسی و اجتماعی شماست و باعث رشد و بالندگی هر چه بیشتر کشور عزیزمان می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۹۰۷۵
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، آئین انتخابات شورا‌های دانش آموزی شهرستان ساوه به طور نمادین در دبیرستان دوره اول فرزانگان برگزار شد.


سرهنگ حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ساوه در این مراسم انتخابات شورای دانش آموزی مدارس را مقدمه مشارکت در انتخابات سرنوشت ساز دیگر عنوان کرد و گفت: اگر شما توانستید در مدرسه خودتان به افرادی رأی دهید که برای پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی فعالیت کنند، قدرت و بصیرت این را هم دارید که در عرصه انتخابات مهم کشوری نقش مؤثری داشته باشید.


وی به نقش دانش آموزان در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی در گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری ابلاغ کردند اشاره کرد و افزود: شناخت درست و صحیح از افراد نشان از بلوغ سیاسی و اجتماعی شماست و باعث رشد و بالندگی هر چه بیشتر کشور عزیزمان می‌شود.


پس از اجرای برنامه صبحگاه، دانش آموزان با رعایت فاصله و دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به اخذ رأی در صندوق انتخابات با حضور مسئولین اقدام کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات