آئین تجلیل از خادمان نماز در شاهین دژ برگزار شد

با همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهین دژ، از خادمان نماز ناحیه‌ مقاومت بسیج شاهین دژ تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۳۸۹۰۸۲
|
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، حجت الاسلام حیدر کوثری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین‌دژ  در مراسم تجلیل از خادمان نماز به ارائه نکاتی در خصوص برگزاری با شکوه نماز جماعت پرداخت و اظهار کرد: نماز نباید فقط ادای یک فریضه واجب باشد.

وی با تقدیر از نمازگزاران و متولیان برگزاری فریضه نماز جماعت، تصریح کرد: خوب است که فعالان نماز در محیط منزل نیز به نماز جماعت اهمیت دهند، چرا که کل جامعه از تک تک خانواده ها تشکیل می شود و چنانچه مقوله نماز در خانواده ها نهادینه شود، به طور طبیعی این فرهنگ در جامعه گسترش می یابد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهین دژ در ادامه گفت: هدف از برگزاری این مراسم، ترویج و توسعه فرهنگ نماز و تجلیل از خادمان نماز می باشد.

سجاد باقری ادامه داد: دستیابی به درجات عالی علمی و معنوی، با اهمیت دادن به فریضه نمار اول وقت و به خصوص جماعت مهیا می شود.

این مسئول افزود: به منظور گسترش فرهنگ و معارف قرآن کریم و نماز در میان آحاد جامعه، نیاز است چنین برنامه هایی در سطح گسترده تری برگزار شود.

گقتنی است در پایان این مراسم معنوی که با حضور پایوران در حسینیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر و هدایا از کارکنانی که به صورت منظم و مستمر در نماز جماعت حضور دارند و در اشاعه فرهنگ غنی نماز و قرآن فعال بودند به عنوان خادم نماز تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات