در 7 ماهه اول سال 1400؛

پرداخت بیش از 253 میلیارد تومان برای مستمری مددجویان

تبریز- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان گفت: در هفت ماهه اول سالجاری برای 77 هزار و 972 خانوار در سطح استان مستمری ماهیانه و کمک معیشت پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۳۸۹۰۹۹
|
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، ابراهیم جعفری در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در 7 ماهه نخست سالجاری بیش از 253 میلیارد تومان برای مستمری ماهیانه و کمک معیشت مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی افزود: برای مددجویان یک نفره 350 هزار تومان، دو نفره 500  هزار تومان، سه نفره 700 هزار تومان، چهار نفره 900 هزار تومان و پنج نفره به بالاتر یک میلیون و 100 هزار تومان به صورت ماهیانه مستمری پرداخت می شود.

جعفری یادآور شد: مستمری و کمک معیشت پرداختی به مددجویان بطور متوسط ماهیانه بیش از 36 میلیارد تومان بود که البته در کنار آن خدمات متنوع دیگری هچون درمانی، آموزشی، فرهنگی، جهیزیه، مسکن، اشتغال و... به ولی نعمتان ارایه می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی به برون سپاری پرونده های مددجویی اشاره کرده وگفت: تاکنون 24 هزار پرونده مددجویی به مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد امام(ره) واگذار شده که نتایجی مثبتی همچون تسهیل در نیازسنجی مددجویان را داشته است.

از ابتدای سالجاری تاکنون 77 هزار و 972 خانوار تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی بوده و از خدمات این نهاد بهره مند شدند.

ارسال نظرات