خبرهای داغ:

واکسینه شدن ۹۷ درصد فرهنگیان و ۸۶ درصد دانش آموزان شاهرود در مقابل کرونا

شاهرود_ مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: حدود ۹۷ درصد همکاران فرهنگی و ۸۶ درصد دانش آموزان شهرستان شاهرود علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.
کد خبر: ۹۳۸۹۱۳۴
|
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، با حضور مدیر آموزش و پرورش شاهرود و معاونین و کارشناس این مدیریت از دست اندرکاران اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان تجلیل شد.
سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش و پشتکار کلیه عوامل اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان گفت: در این طرح حدود ۹۷ درصد همکاران فرهنگی و ۸۶ درصد دانش آموزان شهرستان شاهرود علیه بیماری کرونا واکسینه شدند و گام نخست مساعدسازی شرایط، برای حضور معلمان و دانش آموزان در مدارس با موفقیت انجام شد.
سید محمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود آمار استقبال جامعه فرهنگیان از واکسیناسیون را نسبت به دیگر اقشار جامعه بسیار خوب توصیف کرد و گفت: سعی و تلاش مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در اجرای طرح این بود که با برنامه ریزی مطلوب و زمانبندی دقیق، واکسیناسیون جامعه هدف با کمترین چالش انجام شود و رضایتمندی همکاران محترم و دانش آموزان عزیز تامین گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها