مسئول بسیج حقوقدانان شهرری:

قانون حمایت از معلولان به درستی اجرا نمی شود

مسئول بسیج حقوقدانان شهرری در راستای احقاق حقوق معلولان شهرری باعلیرضافیضی و رضا طاهرنژاد در کانون معلولان شهرستان ری دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۸۹۱۹۲
|
۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرنگار استان تهران  خبرگزاری بسیج؛ در این دیدار که در دادگستری شهرری برگزار شد، با حضور محمد میانکار مسئول بسیج حقوقدانان شهرری، مشکلات معلولان و راهکار قانونی رفع آن ها بررسی شد.
اعضای کانون معلولین در این دیدار ضمن بیان مشکلات خود از جمله:  مناسب سازی کامل ادارات مختلف  دادگستری و مکان های عمومی و نیاز بیشتر به خدمات حقوقی و وکالت معاضدتی؛  بر اجرای کامل قانون حمایت از معلولین در شهرری و پیگیری کانون بسیج حقوقدانان برای اجرای آن تاکید کردند .
محمد میانکار مسئول بسیج حقوقدانان در این دیدار بیان داشت : همه بر اساس اصول قانون اساسی باید از حقوق مساوی بر خوردار باشند و در حمایت قانون از همه حقوق انسانی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند .
وی اظهار داشت: معلولان عزیز باید از همه حقوق خود در قانون اساسی برخوردار شوند اما متاسفانه در بعضی موارد شاهد هستیم قانون   حمایت از معلولان به درستی اجرا نمی شود و در شهرری هر چند زحمات زیادی برای حمایت از آنها صورت گرفته اما مشکلات فراوانی از جمله عدم مناسب سازی شهری  را شاهد هستیم و مسایل دیگری همچون معیشت و شغل مناسب، مسکن، و سایر نیازها هم باید بر اساس این قوانین برای آنان فراوان هم شود و بسیج حقوق دانان آمادگی دارد ضمن ارائه خدمات حقوقی رایگان از جمله (آموزش مسائل حقوقی، مشاوره حقوقی رایگان و استفاده از ظرفیت وکلای متعهد و بسیجی برای وکالت از آنها ) برای تحقق و اجرای هر چه بهتر قوانین مربوط به معلولان تلاش و حقوق معلولان را از دستگاه های مربوطه در سطح شهرری پیگیری کند .

ارسال نظرات