امدادرسانی هلال احمر به 222 خودروهای در راه مانده ناشی از برف و کولاک استان زنجان

زنجان-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر از شامگاه 20 آبان تا بامداد امروز برای 222 خودروهای گرفتار در برف و کولاک جاده های استان امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۹۳۸۹۲۷۵
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاري بسيج زنجان؛سید قاسم موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک  شدید در جاده ها و گردنه های صعب العبور استان زنجان، امدادگران برای خودروهای عبوری از این مسیرها زنجیر چرخ بسته و به خروج  از برف این تعداد خودرو کمک کردند.

امدادرسانی هلال احمر به 222 خودروهای در راه مانده ناشی از برف و کولاک استان زنجان

 

وی تاکید کرد:  امدادگران برای 661 سرنشین 221 خودور در جاده های استان زنجان امدادرسانی کردند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه  بر عملیات امداد رسانی، امدادرسانان هلال احمر استان 10 نفر را در پایگاه های امدادی اسکان دادند.

 

موسوی خاطرنشان کرد: 28 تیم عملیاتی اعم از  نجاتگران و امدادگران هلال احمر در این امدادرسانی ها فعالیت داشته اند.

 

وی یادآوری کرد: در زمان حاضر 11 پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان با تجهیزات کامل زمستانی شبانه روزی آماده ارائه خدمات به کاربران جاده ای هستند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها، 6 تیم عملیاتی و پشتیبان نیز در سطح فعال و آماده ارائه خدمات امدادی هستند.

 

موسوی اظهارداشت: همه پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان  به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

 

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در 24 ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

ارسال نظرات