در زاهدان برگزار شد:

نخستین همایش نماز سپاه سلمان با شعار نماز قدرت و اقتدار معنویت در سپاه

زاهدان/ نخستین همایش نماز سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با شعار نماز قدرت و اقتدار معنویت در سپاه در سالن آمفی تئاتر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۳۰۵
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرنگاربسیج از زاهدان،  همایش استانی «نماز سپاه سلمان» که با شعار«نمازقدرت و اقتدار معنویت در سپاه» در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در زاهدان برگزار شد .

در این همایش آیت الله محامی نماز را مهم ترین زیربنا و موثرترین کار در عرصه های فرهنگی عنوان کرد و افزود: در آیات قرآن و روایات و فرمایشات ائمه و بزرگان سیر و سلوک به اقامه نماز تاکیدات بسیار مهمی شده است.

وی افزود: در تهاجم فرهنگی و فراتر از آن شبی خون فرهنگی دشمن از همه ابزارها برای مقابله استفاده می کند که یکی از این ابزارها تقابل فرهنگی است و باید در این عرصه به دنبال کارهای زیرنایی مهم و تاثیر گذار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: پرونده عمل مومن، تیتر آن نماز است و اگر نماز قبول شود سایر اعمال هم قبول میشود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: در دستور العمل های بزرگان براقامه نماز خصوصا نماز اول وقت تاکید شده است و نماز اول وقت همراه با خلوص یکی از عوامل عروج مومن به مقامات معنوی است.

وی برگزاری چنین همایش های را بسیار موثر و ثاتیر گذار عنوان کرد و گفت: باید تلاش شود این همایش ها از قالب سازمانی به سمت مردمی سوق پیدا کند و مردم بصورت خود جوش به برپایی این همایش ها اقدام کنند.

وی همچنین بیان کرد: ما با عمل مان باید دعوت کننده به نماز باشیم همانطور که بسیاری از علمای بزرگ ما همچون آیت الله بهجت و سایر بزرگان با نمازشان مردم را به سمت اقامه نماز دعوت کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این همایش  گفت : توجه به نماز جایگاه ویژه ای در محضر الهی دارد و خداوند نماز را برای مراقبت و نگهبانی از ما قرار داده است.

حجت الاسلام اکبر پور افزود: مدیران باید بالاترین اهتمام آن‌ها نماز باشد و بر برگزاری این چنین همایش های تلاش های بیشتری صورت گیرد.

در پایان این همایش از برگزیدگان و منتخبین همایش نماز در رده های سپاه تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار