قرارگاه انقلاب بدون مرز آماده ارائه خدمات به مهاجرین

زاهدان/ رضا جعفری گفت: همراهی و کمک به مردم همواره از باور های قلبی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.
کد خبر: ۹۳۸۹۳۲۰
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، رضا جعفری افزود: مدتی است که در کشور همسایه ما بواسطه ایجاد تحولات، مردم آسیب هایی دیده اند و پیامد آن هم مهاجرت تعداد بالایی از این افراد به سمت کشور های همسایه است.

وی ادامه داد : مردم افغانستان بواسطه دوستی و صمیمیت دیرینه مردم کشورشان با جمهوری اسلامی ایران، انتخاب این افراد برای مهاجرت به کشور ما بوده است.  

فرمانده قرارگاه انقلاب بدون مرز با اشاره به این مطلب که به دلایل مختلف، امکان پذیرش تعداد بالای مهاجر در کشور شدنی نیست افزود:  قرارگاه انقلاب بدون مرز قریب به۲ماه است با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما  طرفدار ملت افغانستان هستیم با هدف خدمت رسانی و پذیرایی از این مهاجرین در مرز میلک در حال خدمت رسانی است و امید داریم در آینده نزدیک آرامش به کشور افغانستان برگردد و مردم زندگی راحتی داشته باشند.

وی گفت: قرارگاه انقلاب بدون مرز ذیل جبهه فرهنگی و مردمی انقلاب اسلامی و با پشتوانه حقوقی و مالی خیریه" جهت" با حمایت نهادهایی مثل بنیاد علوی و ستاد اجرایی خدماتی رو ارائه میکند.

این مسئول افزود: مطالبه جهت راه اندازی فضای استراحت و کمپ موقت جهت پذیرایی و ارائه خدمات بهتر به افراد بیمار و نیازمند ارائه خدمات پزشکی و همچنین پیگیری صدور روادید قانونی برای برخی از مهاجرین که شرایط خاص دارند از اهداف این قرارگاه می باشد.

ارسال نظرات