زاهدان/ شورای اسلامی شهر زاهدان با همکاری و تلاش سپاه سلمان و کمیسیون ورزش و جوانان مجموعه های فرهنگی ورزشی و بهسازی زمین های چمن مصنوعی در سطح شهر زاهدان را احداث می کند.
کد خبر: ۹۳۸۹۳۴۶
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، پیرو دستور کار و بازدید سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان استان، دکتر حسن سپاهی رئیس شورای اسلامی شهر، دکتر عباس شیبک رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورا و جمعی از مقامات ارشد نظامی و اداری از پهنه شمالی شهر زاهدان در شهریورماه سال جاری مبنی بر ساخت مجموعه های فرهنگی ورزشی با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری زاهدان، بازدید دیگری توسط اعضای کمیسیون ورزش و جوانان شورا از زمین های ورزشی پهنه شمالی شهر انجام شد.

دکتر عباس شیبک رئیس کمیسیون ورزش و جوانان به همراه سرهنگ ملاشاهی معاونت فنی مهندسی سپاه سلمان و جمعی از مدیران و مسئولان شهرداری و شورای شهر از پارک کشاورز، زمین ورزشی شهداء گرگیچ و زمین ورزشی محله کریم آباد بازدیدیکردند.

در این بازدید ها پس از بررسی و اقدامات اولیه مقرر شد جهت استفاده مردم به ویژه جوانان از مکان های فرهنگی و ورزشی استاندارد در رشته های مختلف اقدامات موثری انجام  و زمین ها جهت احداث این مکانها بهسازی شود.

ارسال نظرات