خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در گفتگو با بسیج:

امیدوارم میزبانان خوبی برای شهید «خیامیان» باشیم

تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: با توجه به موافقت والدین بزرگوار شهید «خیامیان» برای ماندگاری شهید در شهرستان، مراتب تشکر خود را از آنها دارم و امیدوارم میزبانان خوبی برای عزیزشان باشیم.
کد خبر: ۹۳۸۹۳۸۶
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶
امیدوارم میزبانان خوبی برای شهید «خیامیان» باشیم

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان در حاشیه مراسم استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده، شهید «محمد خیامیان» اظهار داشت: امروز شهرستان تویسرکان میزبان خانواده شهیدی بود که بعداز ۳۹ سال دوری، به وصال فرزند خود رسیدند و او را در آغوش کشیدند و با او سخن گفتند.

وی افزود: شهید «خیامیان»، ۱۹ ساله با لبیک به فرمان امام زمان خود به جبهه‌ها رفت و گمنام برگشت؛ اما چند روزی است شهرستان دارالمومنین تویسرکان پذیرای یوسف گمگشته‌ای است که اکنون پیدا شده و به دامن مادر بازگشته است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ضمن تبریک و خیرمقدم به خانواده محترم شهید «محمدخیامیان» عنوان کرد: با توجه به موافقت والدین بزرگوار این شهید برای ماندگاری شهید در شهرستان، مراتب تشکر خود را از آنها دارم و امیدوارم میزبانان خوبی برای عزیزشان باشیم

وی گفت: آرزو دارم خداوند توفیق خدمت به این مهمان عزیز را به بنده و مردم شهرستان تویسرکان بدهد و شفاعت شهید «خیامیان» را نصیب همگی ما کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات