خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین:

استعداد نخبگان قزوین با مدیریت جدید شکوفا شود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در مراسم تودیع معارفه استاندار قزوین گفت: نخبگان و استعداد های قزوین طی چند دهه مورد طلم قرار گرفتند و باید این استعداد ها شکوفا شود
کد خبر: ۹۳۸۹۴۰۲
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲

قزوین-به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تودیع معارفه استاندار قزوین که در آمفی تئاتر سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار شد گفت: هیچ انسانی جهاد را رها نکرد مگر اینکه خوار شد، هیچ انسانی همیار حق نشد تا اینکه خدای متعال به وی عزت بخشید، رئیس جمهور اول نظام حق را رها کرد و کارش به کجا کشیده شد.

وی تصریح کرد: به باطل تکیه نکنید که آتش خواهید گرفت و دشمن انقلاب به عرب و آمریکا تکیه کرد که توسط آنها آتش زده شد، کویت به صدام تکیه کرد و توسط صدام به آتش کشیده شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: وقتی آقای بی‌طرف وزیر بودند رهبری به ایشان فرمودند نسبت به زمین های قزوین بی‌طرف نباشید، اگر بخواهم علما برجسته و مطرح را بخوانم تا سه سال زمان نیاز دارد. نیروی انسانی در داخل و خارج استان حضور دارند و در موفقیت های استان و کشور موفق بودند.

عابدینی اطهار داشت:تقدیر و تشکر می کنیم از استاندار جمالی پور و از استاندار جدید می خواهیم که طلم صورت گرفته در بستر چند دهه امیدوارم با حضور اعلایی استاندار جدید گنج های نخبگان استان مورد توجه قرار گیرد و توانمندی‌های خودشان را برای مردم آشکار کنند.

وی در پایان گفت: تقدیر و تشکر از وزیر کشور و آقای خرمشاد که خود برای معارفه استاندار جدید حضور یافتند و امیدوارم قزوین به سمت توسعه پایدار و پیشرفت حرکت کند.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها