مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خبر داد:
جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، از معرفی آثار راه یافته به سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۴۸
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از معرفی آثار راه یافته به سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی یزد خبر داد.

وی اضافه کرد: احمدعلی مهدی نژاد، سید حسین پیغمبری و مریم هاشمی هیات بازبینی پس از بازبینی ۱۹ اثر، نمایش‌های منتخب برای حضور در بخش رقابتی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان یزد معرفی کردند.

جوادیان زاده با اشاره به تئاتر‌های راه یافته به جشنواره تئاتر استانی یزد، گفت: تئاتر "آه از دل زینب " به کارگردانی ابوالفضل سلیمی از شهرستان یزد، تئاتر "اجرای همزمان " به کارگردانی سعید جاور از شهرستان یزد، تئاتر "به طعم قهوه " به کارگردانی صادق نصیری از شهرستان یزد، تئاتر "بطری " به کارگردانی روح ا... کوشا مقدم از شهرستان بافق، " جنگ و صلح روبینسون و کروزوئه " به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از شهرستان میبد، "دختران آلبا " به کارگردانی الهه کیانفرد از شهرستان یزد، تئاتر "دهانش پر از بوی بادام بود " به کارگردانی پاشا بدرود از شهرستان یزد، تئاتر " شلیک کن تا این جنگ هیچ وقت تموم نشه " به کارگردانی حیدر نیک آئین از شهرستان یزد، تئاتر "فین جین " به کارگردانی رضا آقایی از شهرستان یزد، "قند خون " به کارگردانی زمان ارکمان از شهرستان یزد، تئاتر "نقل زنان سنگی " به کارگردانی فاطمه کاظمی از شهرستان اردکان و تئاتر "ورق پاره‌های ذهن " به کارگردانی علی صمصامی از شهرستان بافق تئاتر‌هایی بودند که توسط هیئت بازبینی جشنواره انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در پایان اظهار داشت: سی یکمین جشنواره تئاتر استانی یزد از تاریخ ۱۵ الی ۱۸ آذرماه برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات