خبرهای داغ:

جلسه ای با هدف برقراری امنیت در روستا لاسجرد برگزار شد

در جهت برقراری امنیت هرچه بیش تر در روستا لاسجرد جلسه ای به همت پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله با حضور دیگر مسولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۵۵
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، جلسه مشترک اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستا لاسجرد، نیروی انتظامی، شورا و دهیار در خصوص مسائل امنیتی روستا و انجام برنامه ریزی های لازم در این خصوص برگزار شد.

در این جلسه مواردی چون ارائه بیشنهاد در خصوص نوع و ساعت گشت زنی گشت رضویون، تهیه و نصب دوربین در سطح روستا، همکاری و هماهنگی بهتر بسیج و نیروی انتظامی، آموزش به مردم در جهت نصب دوربین و دزد گیر در جهت برقراری امنیت هرچه بیش تر، استفاده از مردم عادی به عنوان مخبر و موارد دیگر مورد توجه قرار گرفت.

در ادامه هریک از اعضا و حاضرین در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت برقراری امنیت هرچه بیشتر در روستا و مردم ساکن در آن بیان کردند.

همچنین گشت محله محور رضویون به همت بسیجیان پایگاه مقاومت محمد رسول الله این روستا با حضور و استقبال گسترده نوجوانان و جوانان بسیجی این پایگاه برگزار شد.

گفتنی است برگزاری گشت محله محور بسیج در این روستا به منظور امنیت وجلوگیری از وقوع مشکلات به صورت منظم و مداوم انجام می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها