روشنایی از فعالین بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
یک نخبه دانش آموزی گفت: از مسئولین واقعا انتظار هست که نخبگان دانش آموزی و دانشجویی خصوصا در بخش های قرآنی و ورزشی را حمایت کنند.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۶۰
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ خانم فاطمه السادات روشنایی از فعالین بسیج دانش آموزی و ورزشکار فعال در رشته کونگ فو در مصاحبه اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: از کلاس سوم ابتدایی حدود ده سال می شود که در کونگ فو رزمی فعالیت دارم که در حال حاضر شرایط اخذ مدرک مربی گری را دارا هستم ولی به دلیل اینکه سنم به 18 سال نرسیده است نمی توانم مربی باشم.

این فعال دانش آموزی ادامه داد: ان شاءالله تمام تلاش خود را برای ادامه این رشته و کسب رتبه مربی گری به دلیل علاقه زیاد انجام خواهم داد.

وی افزود: هم اکنون چهار حکم قهرمانی کشوری دارم و همچنین هشت حکم قهرمانی در استان کسب کرده ام.

وی تصریح کرد: متاسفانه هیچ گونه حمایت های مالی و معنوی از ما نمی شود و برای شرکت در مسابقات درون کشوری و برون کشوری اهمیتی برای حضور ما داده نمی شود.

وی ادامه داد: متاسفانه بعد از مسابقات قهرمانی کشوری و استانی هیچ تقدیر و یا تشکری از ما نشد و رسانه ها هم از ما حمایت نکردند و حتی به اطلاع رسانی موفقیت هایمان هم نپرداختند.

روشنایی با اشاره به دعوت برای تیم ملی گفت: از طریق استاد راهنمای خود به تیم ملی برای ترکیه دعوت شدم که متاسفانه قرار بر این شد همه هزینه ها از جمله رفت آمد،خوراک،لباس و مسابقه بر گردن خودمان باشد که باعث جاماندنم از مسابقات شد.

این فعال دانش آموزی در بخش دیگر از صحبت های خود گفت: در بخش قرآن دوره کامل تجوید قرآن را گذرانده ام و جزء یک، دو و سی هم حفظ هستم که بابت این موفقیت ها خدا را شاکر هستم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولین واقعا انتظار هست که نخبگان دانش آموزی و دانشجویی خصوصا در بخش های قرآنی و ورزشی را حمایت کنند.

ارسال نظرات