خبرهای داغ:
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و کشف ۹ فقره سرقت قطعات داخل خودرو توسط ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۵۸۱
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹

سرهنگ محمدباقر سلگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ملایر، ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های هدفمند محل اختفاء یک متهم در این خصوص شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی‌های فنی، به ۹ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه سارق به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال و دستگیری یک خریدار اموال مسروقه، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

وی گفت: همچنین در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

سلگی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگرد‌های پلیسی، سه متهم در این خصوص شناسایی و در سه عملیات ضربتی مجزا دستگیر شدند و در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه ۲۰ میلیون ریال برآورد شد، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات