خبرهای داغ:

مسابقه کتاب‌خوانی شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» در سمنان برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان گفت: مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی با محوریت زندگینامه و خاطرات جوان مؤمن انقلابی شهید مدافع حرم عباس دانشگر در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۴۴
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مهدی دیابی در گفت‌وگو با خبرنگاران ظهار داشت: این مسابقه به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی از هشت آبان آغاز و تا 30 آبان ماه ادامه دارد و برندگان این مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی در هفته بسیج تجلیل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب «آخرین نماز در حلب» نام کتابی است که در آن خاطرات و زندگینامه جوان مؤمن انقلابی سمنان شهید مدافع حرم عباس دانشگر در آن به رشته تحریر در آمده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09384988837 تماس بگیرند.

دیابی افزود: جوایزی نظیر 2 کمک هزینه پنج میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس، 10 کارت هدیه یک‌میلیون ریالی، 10 کارت هدیه 500 هزار ریالی و ده‌ها جوایز فرهنگی دیگر برای برندگان این مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: این مسابقه به همت و همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، پایگاه مقاومت بسیج الزهرا (س)، مسجد و مجتمع فرهنگی الغدیر، معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه سمنان، پایگاه شهید عباس دانشگر، پایگاه حضرت آمنه (س) سمنان، پایگاه مقاومت بسیج امام علی (ع) سمنان و قرارگاه حضرت سیدالشهدا (ع) برپا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار