بازدید مسئولان بسیج رسانه از خانواده شهید محمودی؛
مسئولان سازمان بسیج رسانه کشور با حضور در منزل خانواده شهید محمودی با ایشان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۸۹۷۵۱
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه کشور، مسئولان این سازمان با حضور در منزل خانواده شهید محمودی با ایشان دیدار کردند.

در این دیدار خواهر شهید محمودی ضمن اشاره به سن پایین جواد در زمان شهادت گفت: ایشان پس از اخذ مدرک دیپلم و گذراندن خدمت سربازی در نیروی دریایی ارتش در اوایل جنگ، به تهران بازگشت و در قالب بسیج در حالی عازم جبهه شد که در سن 24 سالگی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

خانم محمودی، عدم دلبستگی به دنیا را مهم ترین ویژگی برادر شهیدش دانست و خاطرنشان کرد: جواد با این که از همه کوچکتر بود اما الگوی خوبی برای سایر اعضای خانواده بحساب می آمد. او علاوه بر این که در تقوا زبانزد بود، به شدت کم حرف بود و بدون هیچ گونه دلبستگی به مادیات بدنبال اجرای فرامین حضرت امام و نیز شهادت بود.

وی با اشاره به از خودگذشتگی شهید محمودی در آخرین عملیات گفت: برادرم جراحت عمیقی را در آخرین عملیاتش در کالیمانگا برداشته بود اما با این حال تمام نیروها را به جلو فرستاد و خودش تک و تنها در حالی که زیر باران توپ و ترکش قرار داشت به آرزوی دیرینه اش رسید.

خانم ذاکری، مادر شهید محمودی، ضمن ابراز خرسندی از اینکه فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده است تأکید کرد: ما عاشق این انقلاب و بنیان گذار آن هستیم. اگر سایر فرزندانم نیز قدم در این راه می گذاشتند و شهید می شدند باز هم راضی بودم.

وی با بیان اینکه امروز خون شهدا پایمال شده است گفت: ما جوانان خودمان را تقدیم امام و انقلاب کردیم و این افتخار را با مطالبات شخصی از دست نمی دهیم بلکه ما از بی عداتی و ناکارآمدی مسئولین گله مندیم.

مادر شهید با ناراحتی تصریح کرد: شهدا عاقبت بخیر شدند اما وای بحال برخی مدیران که با تظاهر و استفاده از نام شهدا موجب نارضایتی مردم شده اند.

خواهر شهید محمودی در پایان با اشاره به مهم ترین درخواست برادرش در وصیت نامه خاطرنشان کرد: جواد نیز به مانند سایر شهدا روی مسئله حجاب بشدت حساس بود. متأسفانه شرایط فرهنگی کشور امروز بگونه ای رقم خورده که هیچ کس نه تنها جوانان را با فرهنگ و تفکرات شهدا آشنا نکرده بلکه با برخوردهای قهریه آنان را از ارزش ها دور کرده اند. اگر از راه درست جوانان را با معنویات آشنا کنیم قطعا دختران ما هم از حجاب استقبال می کنند و به اصل خویش باز می گردند.

ارسال نظرات