ولایت شناسی هدف اصلی در پی‌بردن به اصل نماز

به گفته نماینده ولی فقیه در استان قزوین اقامه نماز و رخنه‌کردن نماز در دل‌ها در گام اول زیر ساخت‌سازی مناسب را طلب می‌کند که مهم‌ترین آن پی بردن به جایگاه رفیع ولایت است.
کد خبر: ۹۳۸۹۸۸۵
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، اولین همایش نماز با حضور نماینده، ولی فقیه در استان قزوین و ائمه جمعه شرق گیلان در حسینیه شهدای تیپ میرزا کوچک‌خان برگزار شد.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه همراهی با حق موجب رسیدن به سعادت و ترک حق موجب رسوایی و خواری می‌شود. اظهار کرد: مصداق بارز این اصل رهبر معظم انقلاب، است که همواره در سال‌های سخت مبارزه یا در رکاب اسلام و بدون در نظر گرفتن جایگاه خویش حضور پررنگی به عمل آوردند و همیشه همراه با حق بوده و سربلند شدند.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به قواید و اهمیت‌های نماز افزود: اقامه نماز فضیلت‌های بی شماری را در پی دارد. از جمله اینکه باعث میشود تا انسان از دروغ، حرام خواری، نفاق و شرک کاملا دور باشد و در واقع اصلا نتواند لحظه‌ای به این رذایل اخلاقی فکر کند.

وی با تاکید بر لزوم پی بردن به اصل ولایت فقیه در نماز و جمهوری اسلامی گفت: اقامه نماز و رخنه‌کردن نماز در دل‌ها در گام اول زیر ساخت‌سازی مناسب را طلب می‌کند که مهم‌ترین آن پی بردن به جایگاه رفیع ولایت است.

به گفته نماینده، ولی فقیه در استان قزوین نماز و سایر فرایض الهی در زمانی ارزش حقیقی پیدا می‌کنند که انسان پیشوا و، ولی زمان خویش را بشناسد و دل و جانش به مرور و با استمرار ورزیدن به نماز ستون دین که به شمار میرود انس می‌گیرد.

به گزارش بسیج، در پایان این همایش به ۳۰ نفر از فعالان، خادمان و آثار رسیده  همایش نمازجوایز  ارزنده‌ای اهداء گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات