سرپرست کمیته امداد آذربایجان شرقی تشریح کرد

ارایه 1659 خدمت حقوقی به ولی نعمتان / معافیت مددجویان از هزینه دادرسی

تبریز- سرپرست کمیته امداد آذربایجان شرقی از ارائه 1659خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت سطح استان در هفت ماهه نخست سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۶۴
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، غلامعلی ملامهدی در خصوص ارائه خدمات حقوقی به مددجویان گفت: از ابتدای سالجاری 1659 خدمت قضایی و حقوقی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی توسط وکلای نیکوکار و اداره حقوقی این نهاد ارایه شده است.

وی با اشاره به همکاری 300 وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان گفت: 865 مورد از این خدمات حقوقی توسط این وکلا ارایه شده است.

ملامهدی افزود: برقراری 30 میز خدمت حقوقی و برگزاری 73 کلاس آموزش حقوقی برای 3838 نفر از دیگر خدمات ارایه شده به نیازمندان تحت حمایت در 7 ماهه نخست 1400 بود.

وی اضافه کرد: همچنین از ایتدای سالجاری تاکنون 158 پرونده حقوقی مددجویان نیز از طریق مراجع قضایی پیگیری و نسبت به احقاق حقوق این عزیزان اقدام شده است.

ملامهدی به انعقاد مجدد تفاهم‌نامه‌ همکاری با کانون سردفتران استان اشاره کرده و افزود: بر اساس این تفاهم نامه مددجویان از پرداخت هزینه حق التحریر در تنظیم اسناد رسمی در دفترخانه معاف هستند.

سرپرست کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح استان طبق مصوبه مجلس از هیچ یک از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هزینه دادرسی دریافت نکرده و طبق تفاهم نامه کشوری عمل می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار