خبرهای داغ:
اولین همایش نکوداشت نماز در ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام با حضورکارکنان رسمی و وظیفه ستاد این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۷۵
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ؛ هفته آخر آبان ماه سال ۱۴۰۰ (۲۲ تا ۲۸ آبان) هفته نکوداشت نماز در سپاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان و کلیه رده های تابعه آن نامیده شده و به همین مناسبت همایشی باحضور کارکنان رسمی و وظیفه ستاد ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام در نمازخانه شهیدردانی پور این ناحیه برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام سخنران این همایش بود و به جایگاه و اهمیت نماز پرداخت و گفت : این حرکت بسیار خوبی است که هفته ای را در سپاه که خود الگوی اعتقاد و دینداری و ولایتمداری می باشد را به عنوان هفته نکوداشت نماز اختصاص دهند.

حجت الاسلام سید روح اله ساجدی گفت : باید در این هفته تمام تلاش خود را در اشاعه و ترویج اقامه نماز اول وقت و به جماعت و آثار و برکات آن به خرج دهیم و این مهم را در سطح جامعه نیز گسترش داد و این باعث شود تا همیشه و در همه حال موضوع نماز و جایگاه و اهمیت آن مورد توجه همگان قرارگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها