خبرهای داغ:

تحرک و پویایی امری ضروری برای دانش آموزان است

فرمانده حوزه ولایت شهرستان سرخه با اشاره به بازگشایی مدارس و ایجاد محیطی سالم و با نشاط برای دانش آموزان، تحرک، پویایی و شادابی در بین دانش آموزان را امری ضروری دانست.
کد خبر: ۹۳۸۹۹۷۸
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نشست فرمانده حوزه ولایت و مدیر تربیت بدنی سپاه ناحیه سرخه با معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه انجام شد.

در این جلسه سرگرد حسن فیض فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان ضمن تشکر از تشکیل جلسه تربیت بدنی، با اشاره به بازگشایی مدارس و ایجاد محیطی سالم و با نشاط برای دانش آموزان، تحرک، پویایی و شادابی در بین دانش آموزان را امری ضروری دانسته و خواستار هماهنگی هر چه بیشتر مدیر تربیت بدنی ناحیه با معاونت پرورشی اداره و مربیان تربیت بدنی مدارس شد.

در ادامه ستوان علی ستاری با اشاره به راه اندازی ورزش های کم هزینه در مدارس و سرگرمی ها و بازی های تاثیر گذار و محرک برای دانش آموزان، شناسایی استعدادها و ظرفیت ها در مدارس را اولویت برنامه ها دانسته و همکاری خود را با مدارس و فرهنگیان شهرستان اعلام کرد.

 گلعلی زاده معاون پرورشی به فعالیت های صورت گرفته در ماه های اخیر از جمله پیگیری اتاق ورزش برای مدارس ابتدایی، اجرای حیاط پویا در تمامی مدارس، اجرای مسابقات ورزشی بین مدارس، برگزاری جلسات متعدد با مربیان تربیت بدنی در خصوص استعداد یابی و غیره اشاره کرد.

او همچنین بر لزوم برنامه ریزی مناسب جهت اجرای مسابقات و تشکیل تیم های ورزشی بر اساس استعداد انسانی تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها