استقبال باشکوه مرزداران دهلرانی از تمثال شهدا+گزارش تصویری

مردم ولایت مدار، مرزدار و شهیدپرور دهلران امروز با حضور در آیین استقبال و رونمایی از تمثال مطهر شهدا با شهیدان دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۳۲
|
۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،این بار هم مردم و مسوولان دهلران با حضور خود به مقام شامخ شهدا ادای احترام و از تمثال مطهر شهدا در قالب تابلو فرش در پارک اناران دهلران استقبال و با بدرقه تا گلزار شهدا در آیین رونمایی از تمثال شهدا شرکت کردند.

خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم نیز با حضور خود معنویت برنامه را دوچندان کردند.

آیین رونمایی از تمثال مبارک شهدا در قالب تابلو فرش نیز در جوار گلزار شهدای گمنام دهلران با استقبال گرم و پرشور مردم برگزار شد.

امام جمعه دهلران در این آیین گفت: اسلام ناب محمدی (ص) هر چه دارد از برکت شهید و شهادت است و امروز شهدای ما در قله های افتخار هستند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: شهدای ما صاحب عزت و افتخارند و همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه و سیره شهدای والامقام باشیم.

وی یادآور شد: امروز وظیفه داریم آرمان شهدا را که همانا مبارزه با ظالم و دفاع از مظلومان عالم است، ادامه دهیم.

امام جمعه دهلران انقلاب اسلامی را امانت شهدا دانست و گفت: بعد از شهدا و رحلت امام راحل ، مقام معظم رهبری با این امت از نظام اسلامی دفاع کرده اند و امیدواریم این انقلاب را تحویل امام زمان (عج) بدهیم و شرمنده خانواده شهدا نشویم.

جانشین فرمانده سپاه دهلران نیز در این آیین گفت: حضور آحاد مردم و مسوولان در این برنامه در حقیقت پاسداشت عظمت خون شهداست.

سرهنگ علی مرغزاری افزود: همه ما مدیون خون مطهر شهدا هستیم و وظیفه داریم نام و یاد شهدا و مجالس و محافل آنرا در شان شهدای گرانقدر برگزار کنیم.

وی این برنامه را در قالب کنگره سه هزار شهید استان برشمرد و افزود: تابلو فرش مزین به تمثال شهدا در آینده تحویل خانواده های معظم شهدا خواهد شد و امروز نیز آیین نمادین رونمایی از تمثال این شهدا برگزار شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار