به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج بیش از150برنامه به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه لردگان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۱۷۱
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان در گفتگو با خبرنگار بسیج با گرامیداشت هفته مبارک بسیج و تبریک این هفته به بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه گفت: در هفته بسیج بیش از صد و پنجاه برنامه در سطح سپاه ناحیه ، حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی افزود: بسیج مستضعفین درپنجم آذر سال 58 به دستور امام راحل تشکیل شد تا بتواند بار مسئولیت خفاظت و حراست از انقلاب را به دوش بکشد و در فراز و نشیب ها از درخت انقلاب پاسداری کند.

وی ادامه داد: مأموریت و عملکرد بسیج باعث شد که دشمنان انقلاب به اهمیت وجود بسیج پی ببرند و سعی کنند برای به انحراف کشیدن این شجره طیبه دست به نیرنگ بزنند ولی عملکرد و اخلاص بسیج در خدمت رسانی به مردم ، دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

رحیمی تصریح کرد: بسیجیان بازوان توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که هرگاه به آنها نیاز باشد چه در عرصه دفاعی ، چه در عرصه سازندگی و ... در خط مقدم حضوری فعال، با بصیرت پیدا می کند.

فرمانده ناحیه لردگان اظهار داشت:دیداربا خانواده های معظم شهدا، برگزاری یادواره های شهدا ، مسابقات ورزشی، مذهبی و قرآنی، نشست های بصیرتی، همایش اقنداربسیج، همایش پیاده روی خانوادگی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه و ... از جمله برنامه های اجرایی در هفته بسیج می باشد.

ارسال نظرات