خبرهای داغ:

گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های حوزه بسیج محلات علی (ع) شاهرود + تصاویر

شاهرود_در آستانه هفته بسیج، گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۰۶
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج، گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) سپاه ناحیه شاهرود در آستانه هفته بسیج برگزار شد.
در این نشست که به میزبانی پایگاه بسیج مسجد سید الشهدا شهرک ابوذر برگزار شد، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه و معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود و فرمانده پایگاه‌ها و شورای این حوزه حضور داشتند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شهرستان در سخنانی با تبریک هفته بسیج و تقدیر از زحمات فرماندهان پایگاه‌ها بر توجه به هفته بسیج با شعار بسیج پاره تن مردم اشاره کرد و بر فضاسازی و اجرای برنامه‌های هدفمند و اثرگذار در این هفته تاکید کرد و افزود: در طول عمر با برکت انقلاب بسیج و تفکر آن در خدمت به ملت و نظام و مردم بوده و هست و باید این تفکر روز به روز در جامعه نهادینه شود تا چشم طمع دشمنان از این کشور و نظام قطع گردد.
ناصر بیاری فرمانده حوزه علی (ع) نیز در این نشست با تقدیر از حضور فرمانده سپاه و هیئت همراه به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها پرداخت و به برنامه‌های این حوزه اشاره و بر اجرای آن تاکید کرد.
در این نشسا از با اهدا لوح تقدیر و هدیه از زحمات فرماندهان پایگاه‌ها و شورای حوزه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها