ورود 150 دستگاه ناوگان مسافری جدید به شرکت جوان سیر ایثار همزمان با هفته بسیج

با ورود 50 دستگاه اتوبوس مسافری به ناوگان حمل و نقل بین شهری و راه اندازی حمل و نقل ترکیبی به استعداد 100 دستگاه مینی بوس جدید در فاز نخست، سبد خدمات در شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار توسعه می یابد.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۵۷
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،شرکت حمل و نقل داخلی و بین المللی جوان سیر ایثار وابسته به بنیاد تعاون بسیج ، در سال ۱۳۸۰ با هدف خدمت رسانی و ساماندهی حوزه حمل و نقل مسافر فعالیت خود را آغاز نمود.

این شرکت با دارا بودن ۵۰ شعبه فعال در سراسر کشور و برخورداری از کادری متعهد، دلسوز و آموزش ديده و در اختیار داشتن به روزترین ناوگان حمل و نقل جاده ای، توانسته است با اخذ کلیه مجوز های لازم بعنوان "اولین، توانمندترین و تنها شرکت دارای رتبه نخست در صنعت حمل و نقل جاده ای کشور"، سهم بسزايي در رشد و توسعه این صنعت داشته باشد.خانواده بزرگ جوان سیر ایثار با دو دهه فعالیت در راستای اهداف بنیادین خود در صنعت حمل ونقل مسافر وگردشگری و در شرایط سخت همه گیری بیماری کرونا، توانسته است اقدام به گسترش ناوگان در جهت خدمت رسانی بهتر به هم میهنان عزیز نماید . این شرکت همزمان با هفته بسیج با ورود 50 دستگاه اتوبوس و 100 دستگاه مینی بوس جدید، ناوگان خود را افزایش خواهد داد .
مصطفی پور محمدی مدیرعامل شرکت جوان سیر ایثار گفت : "باتوجه به لزوم حفظ کیفیت خدمات و کاهش میانگین سن ناوگان حمل و نقل جاده ای و تاثیر مستقیم آن در افزایش امنیت مسافرین به عنوان یکی از ارکان مهم ایمنی سفر، شرکت جوان سیر ایثار علی رغم شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا و کاهش خدمات گردشگری ، در راستای رسالت های خود نسبت به نوسازی و جایگزینی ناوگان مالکیتی در اختیار اقدام و همزمان با هفته بسیج 50 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان بین شهری خود خواهد افزود . همچنین با توجه به سیاست های هیئت مدیره شرکت برای توسعه حداکثری خدمات با اولویت مناطق محروم و اعلام نیاز استانهای کشور برای راه اندازی شبکه حمل و نقل مینی بوس رانی در مناطقی از کشور که کمبود زیر ساخت وجود دارد و همچنین ایجاد تنوع در سبد خدمات قابل ارائه به آحاد مردم، در هفته بسیج نسبت به ورود 100 دستگاه مینی بوس جدید در فاز نخست و ایجاد خدمات مینی بوس رانی نیز اقدام خواهد نمود .

ارسال نظرات