ماموستا رستمی عالم اهل سنت کردستان:

حضور رئیس جمهور در بین مردم یک ارزش است

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج گفت: حضور رئیس جمهور در میان مردم و بررسی مسایل و مشکلات آن‌ها بدون واسطه و از نزدیک باعث دلگرمی و امید در جامعه است و یک ارزش تلقی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۶۲
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار داشت: حضور و دیدار رئیس جمهور با مردم باعث دلگرمی آنان به دولت سیزدهم برای حل مشکلات جامعه شده است.



ماموستا رستمی گفت: سیره انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب این بوده که مسئولین در کنار مردم حضور داشته باشند و در غم و شادی آن‌ها شریک باشند و این روز‌ها این سیره توسط رئیس جمهور منتخب و مردمی در حال انجام گرفتن است که نتیجه آن رضایت و آرامش خاطر مردم و اعتماد به دولت سیزدهم خواهد بود.


وی با اشاره به اینکه باید همه مسئولان و دولتمردان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اینگونه عمل کنند افزود: مردم به رییس جمهور منتخب خود رای اعتماد دادند و حال منتظر اقدامات انقلابی و جهادی از سوی دولتمردان برای حل مشکلات هستند.


ماموستا رستمی عنوان داشت: در میان مردم بودن و با آنان همراه بودن از نشانه‌های انصاف در مدیریت یک مسئول است و یک مسئول باید دارای روحیه انقلابی باشد و از تبعیض‌ها در عرصه‌های مدیریتی به دور باشد تا بتواند به شایستگی مسئولیت خود را به سرانجام برساند.


وی تاکید کرد: حضور مسئولان در بین مردم موجب اعتماد سازی در بین آنان می‌شود و دسترسی آسان به مسئولان نیز از نماد‌های انقلابی بودن مسئولان است.


امام جمعه شهرستان سنندج با بیان اینکه حضور نیافتن مسئولان در بین مردم منجر به تصمیم‌های نابجا و عدم درک درست از مشکلات و معضلات مردم شده است، تصریح کرد: منتخب مردم در دولت سیزدهم با حضور در میدان و با در کنار مردم بودن فاصله‌ها را کم کرده تا بدین واسطه بتواند مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده و از این طریق راهی در جهت حل مشکلات مردم پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار