خبرهای داغ:
فرماندارشهرستان رامشیر با اشاره به انفجار خطوط لوله گاز در روستای رمیص، گفت: در این انفجار تلفات جانی نداشتیم اما چنانچه خانه‌های مردم آسیب دیده باشد نفت مکلف به پرداخت خسارت است.
کد خبر: ۹۳۹۰۳۰۸
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

سالم عبادی فرماندار شهرستان رامشیر پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز، در رابطه با انفجار خط لوله گاز در روستای رمیص از توابع رامشیر، اظهار کرد: بعد از اینکه امروز ساعت 7:15 دقیقه صبح خبر انفجار در خطوط لوله نفت و گاز مارون به ما اطلاع داده شد به اتفاق اعضای شورای تامین، دادستان و نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه در این انفجار تلفات جانی نداشتیم، افزود: برای اینکه مطمئن شویم انفجار به خانه‌های مردم خسارتی وارد کرده است یا خیر با اهالی روستا به گفت‌وگو نشستیم.

فرماندار شهرستان رامشیر گفت: با توجه به اینکه برخی از اهالی مدعی هستند حادثه انفجار گاز به خانه‌های آن‌ها آسیب رسانده است، بنیاد مسکن شهرستان را بررسی مساله مکلف کردیم.

عبادی بیان کرد: چنانچه خانه‌ای در این حادثه دچار خسارت شده باشد بنیاد مسکن گزارش خسارت را به فرمانداری و فرمانداری به شرکت نفت و گاز مارون منعکس خواهدکرد.

وی عنوان کرد: در صورتی که منازل روستایی به دلیل انفجار لوله گاز دچار خسارت شده باشند نفت مکلف به پرداخت خسارت است.

عبادی با بیان اینکه فرسودگی لوله علت انفجار گزارش شده است، گفت: شرکت نفت متعهد شده لوله‌ای که خارج از استاندار باشد را دیگر استفاده نکند و دیگر لوله‌هایی که مشکل دارند را شناسایی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها