در دفتر امام جمعه وردنجان برگزار شد؛

سوگواره ی شمیم ولایت

همزمان با سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها سوگواره ی شمیم ولایت درشهر وردنجان با حضور دانش آموزان دبیرستان های دخترانه ابرار و خدیجه این شهر در دفتر امام جمعه شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۳۱۷
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین سوگواره که برای اولین بار دربام ایران برگزارشد، حجت الاسلام محمدی در سخنانی با تسلیت وفات بانوی کرامت، به اهمیت ولایت پذیری در زندگی اشاره کرد و گفت: آنچه باعث شد حضرت فاطمه ی معصومه سلام الله علیها به جایگاه رفیعی برسد ولایت مداری او بود که عشق به ولایت باعث شد تمام سختی ها را به جان بخرد و یک لحظه از ولایت دور نباشد.

امام جمعه وردنجان عظمت شهر مقدس قم را به برکت این حضور با برکت بانوی بزرگواردر این بیان کرد و افزود: بانوی کرامت و برادرش حضرت امام رضا علیه‌السلام برای کل جهان و مسلمانان منبع خیر و برکت هستند و میبایست سیره زندگی آنها در زندگی ما عملی شود.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، سخنان سرکار خانم اسماعیلی از خواهران طلبه استان پیرامون فضیلت بانوی کرامت، روضه خوانی،شعر خوانی در وصف این بانوی بزرگوار و تجلیل ازشرکت کنندگان، از دیگربرنامه های این سوگواره بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار