زابل/ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اعضای ستاد این هفته با امام جمعه شهر بنجار دیدار کردند .
کد خبر: ۹۳۹۰۳۲۷
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج به تشریح اهداف و برنامه های این هفته پرداخت.

سرهنگ پاسدار موسی سنچولی گفت: در این هفته بیش از صد عنوان برنامه در دستور کار است که شاخص ترین این برنامه ها یادواره شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده محترم شهدا و ایثارگران ،دیدار با ائمه جمعه ، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج ، ارائه خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم ، مسابقات وبازیهای بومی محلی ، برگزاری میز خدمت ، در طول این هفته انجام خواهد شد .                       

امام جمعه شهر بنجار نیز به اهمیت نقش بسیج در انقلاب اسلامی و صحنه های گوناگون اجتماعی سیاسی ، فرهنگی اشاره کرد و گفت: بسیج بعنوان پشتوانه محکم نظام و انقلاب اسلامی است که در تمامی صحنه های انقلاب گوش به فرمان امامین انقلاب بوده است .               

حجت الاسلام والمسلمین پارسا افزود: بسیج نقش بسزایی در بحرانها و حوادث کشور ایفا نموده است و توانسته در خدمت مردم اسیب دیده در حوادث طبیعی موفق عمل نماید . 

وی بابیان اینکه جایگاه رفیع وبلند بسیج در دوران دفاع مقدس در عرصه دفاع از مهین وکشور عزیزمان بر هیچ کس پوشیده نیست گفت بسیج در بعد از دفاع مقدس هم در امر سازندگی و راه اندازی اردوهای سازندگی ودر عرصه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به میدان امد ودر خدمت رسانی به محرومین جامعه با تمام توان همچون دفاع مقدس در سنگر محرومیت زدایی پای کار امد تا چهره محرومیت را از مناطق محروم بزداید .                    

پارسا در ادامه افزود صدور انقلاب اسلامی یکی از اهداف بلند امام عزیز و رهبری انقلاب است که با شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه و تشکیل حشد الشعبی در عراق ، بسیج مردمی در سوریه ، حزب الله لبنان و دیگر کشورها صدور انقلاب با فرهنگ بسیج و بسیجی در حال شکل گیری است که این از برکت انقلاب و رهنمودهای امام عزیز و رهبری انقلاب و شما فرزندان خلف امام ومقام معظم رهبری است.

ارسال نظرات