خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تأکید کرد
تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: استفاده از کتاب در سطح کشور باید ارتقاء یابد که لازمه این کار ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۰۳
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در دیدار با رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان در کتابخانه میرضی‌الدین آرتیمانی ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: استفاده از کتاب در سطح کشور باید ارتقاء یابد که لازمه این کار ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.

وی ادامه داد: با  توجه به گستردگی فضای مجازی مقداری سرانه کتابخوانی پایین آمده و کرونا هم بر این موضوع تاثیر زیادی داشته، اما لازم است تدابیری برای این موضوع اندیشیده شود.

حجت الاسلام دانیالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان نیز با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر کتابخوانی افزود: ایشان در مدت فعالیت روزمره خود زمانی را برای کتابخوانی اختصاص داده‌اند که این کار بیانگر اهمیت کتاب در زندگی روزمره هر فردی است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تویسرکان نیز با ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های شهرستان ابراز داشت: در شهرستان تویسرکان هفت کتابخانه وجود دارد و ۱۷ نفر کتابدار در سطح شهرستان مشغول فعالیت هستند.

مهدی کریمی گفت: دو کتابخانه میررضی الدین آرتیمانی و کتابخانه شهید مدنی چشم و چراغ استان هستند و مقام‌هایی در زمینه تاثیرگذاری فرهنگی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌هایی تدوین شده که اهم آن تجلیل از خانم ایران ترابی از رزمندگان شاخص است که خاطرات ایشان به کتاب تبدل شده است.

در پایان این دیدار حاضرین از کتابخانه‌های رضیالدین ارتیمانی و شهید مدنی بازدید و از نزدیک با کتابداران دیدار و گفتگو کردند.

ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه

انتهای پیام/  

ارسال نظرات