خبرهای داغ:

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان با گلشن نوروزی دیدار کرد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان با گلشن نوروزی یکی از اعضای شورای شهر ارومیه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۲۹
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، پیش از ظهر امروز صفیه محمودزاده مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی غربی در دیدار با گلشن نوروزی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه راهکارهای رفع آسیب های اجتماعی حوزه زن و خانواده و نیز زمینه های همکاری مشترک در پیشبرد اهداف و برنامه های این حوزه را بررسی و مطالبات سازمان از شهرداری و شورای شهر در جلسه مطرح کرد.

وی در دیدار با گلشن نوروزی رئيس كميسيون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه، اظهار کرد: دشمن با به ابتذال كشيدن زنان جامعه به دنبال متلاشی کردن نهاد خانواده است، لذا اهميت پای كار بودن نهادهای فرهنگی در حوزه مسائل زنان و خانواده بيش از پيش احساس می شود.

وی با بیان اینکه، بايد برنامه های فرهنگی و اجتماعی براي عموم مردم اجرا شود، ادامه داد: مهم ترين آسيب حوزه زن و خانواده، سست شدن بنيان خانواده و تضعيف آن است، بالا رفتن سن ازدواج، رشد طلاق به ويژه طلاق عاطفی و معضل اعتياد در بين بانوان از ديگر آسيب ها می باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بايد از تمام نهادها و دستگاه‌های اجرايی در راستاي پایبندی و عمل به وظايف خود با اهتمام و جديت بيشتر مطالبه‌گری شود.

محمودزاده گفت: تلاش برای استفاده بهينه از ظرفيت فرهنگسراها، مديريت و نظارت بيش از پيش بر برنامه های اجرايی در سطح فرهنگسراها، فعال بودن اين مراكز برای اقشار مختلف جامعه اعم از كودكان، جوانان، آقايان و بانوان، لزوم پای كار آوردن مردان و پسران جوان در برنامه های ترويجی فرهنگ عفت و حيا، اقداماتی است که باید انجام گیرد.

این مسئول بر لزوم تقویت و استحکام بنیان های اعتقادی فرزندان، سازماندهی و ارتقاء سطح رفاهی و معيشتی زنان سرپرست خانوار با ترويج مشاغل خانگی خانواده محور كمك به عرضه و فروش محصولات ،پيگيری و نظارت بر كم و كيف برنامه های فرهنگی، تدوين برنامه جهت احياء هويت اصيل و فرهنگ ناب ايرانی اسلامی در بين نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

محمودزاده ايجاد مجتمع فرهنگی در راستاي عرضه محصولات فرهنگی و پوشاك ايرانی اسلامي متناسب با نياز خانواده ها به صورت خلاقانه و هنرمندانه، استفاده از تابلوها و بيلبوردهای شهری جهت تبليغات رسانه ای و محيطی پيرامون گفتمان سازی مسائل زن و خانواده،

بهره گيري از مشاورين اسلامی بسيج جامعه زنان و شبكه تربيتی صالحين در سطح فرهنگسراها را خواستار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار