خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به گشت اخلاقی پلیس در سطح شهرها، اظهار داشت: بسیج، ناجا و گشت اخلاقی با هم کمیته‌ای راه اندازی کنند.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۴۶
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه خوزستان در دیدار دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان اظهار داشت: درخصوص برخی موضوعاتی که این روزها در استان خوزستان رخ می دهد مارا = واقعا شرمنده خانواده شهدا و مؤمنین کرده است.

وی با انتقاد از باغ ویلاهای اطراف برخی شهرهای خوزستان و اما‌کن موجود در سطح اهواز، عنوان کرد: رسما در این محل‌ها فساد انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به مساله بی حجابی اشاره و گفت: تقریبا به موضوع عادی در برخی مناطق اهواز و استان خوزستان تبدیل شده است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد به مسائل اعتیاد و مشروبات الکلی در سطح استان خوزستان اشاره و نسبت به وجود این موارد ابراز تأسف و گله کرد.

وی گفت: پیشنهاد بنده برای مسائل فوق این است که چند کمیته و برای هر کدام نیز یک مسئول تعیین شود و مخصوصا در زمینه بی حجابی بسیار راحت می‌توان نیروهای حزب الهی را وارد کرد و با آنها آموزش داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به گشت اخلاقی پلیس در سطح شهرها، اظهار داشت: بسیاری از جوانان آماده هستند تنها با فراخوان پای کار بیایند. هم بسیج، ناجا، گشت اخلاقی با هم کمیته‌ای راه اندازی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد تاکید کرد: اماکن نیز از طریق پلیس با مکان‌های فساد برخورد قانونی کند البته اقدامات براساس اولویت ها شروع شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها