اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج با امام جمعه شاهین دژ دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۹۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، امام جمعه شاهین دژ حجت الاسلام فصیح نیا در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج همیشه در صحنه‌های حساس کشور پیشگام بوده است، پس باید فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل امروز به ویژه نوجوانان انتقال یابد .

وی با بیان اینکه بسیج یکی از شاهکارهای بزرگ امام راحل بود، افزود: بسیج یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، به طوری که عزت و اقتدار انقلاب اسلامی مدیون بسیجیان و ایثارگران است.

این مسئول با تاکید بر اینکه قبل از هر فعالیت، کار فرهنگی باید در اولویت فعالیت های بسیجیان قرار گیرد، افزود: تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی نقشه شومی است، که از مدت ها قبل توسط دشمنان کلید خورده است و این یعنی همه مخصوصا مسئولان باید مراقب باشند.

 فصیح نیا با اشاره به خطرات تهاجم فرهنگی دشمن در جنگ نرم بر لزوم آشنایی نسل جوان و نوجوان جامعه با این خطرات تاکید کرد و گفت: بی‌تردید آشنایی نسل جوان جامعه با راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان می‌تواند در خنثی کردن این دسیسه ها نقش به‌سزایی داشته باشد.

امام جمعه شاهین دژ گفت: بسیجی گوش به فرمان ولایت است، به طوری که در دفاع مقدس جانانه از میهن و ملت دفاع کرد، در بحران ها، بلایا و فتنه‌ها همواره در کنار مردم و همراه بی ادعای دولت‌ها در مسیر سازندگی، آبادانی و محرومیت زدایی کشور بوده است .

وی اضافه کرد: راه حفظ انقلاب و نظام مقدس اسلامی، تاسی به فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین و ترویج آن در جامعه است و مهمترین راه مقابله با تهاجم دشمن در عرصه فرهنگی، بهره گیری و به کار گیری آموزه های قرآنی و انقلابی است.

سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ نیز هدف از این دیدار را بیعت با ولایت و آرمان های امام راحل عنوان کرد و گفت: در طول هفته بسیج از ۲۹ آبان تا ۵ آذر بیش از ۹۶ عنوان برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی، هنری و ... برای آشنایی مردم با عملکرد و فعالیت‌های بسیج و فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات