معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر:

بسیج ماندگارترین جلوه از خود گذشتگی و ایثار است

ایرانشهر/ شعبانی گفت: بسیج ماندگارترین جلوه از خود گذشتگی و ایثار بوده و در حقیقت روحیه بسیجی تفکری پویا و زنده است.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۹۸
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر به ریاست شعبانی معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر و با حضور کلیه اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: تداوم یک ملت و فرهنگ، مدیون دانشمندان و اهل قلم است، در واقع آثار شفاهی ماندگار نیستند. یکی از کاستی همه این است که نمی نویسیم.،باید هر مدیر در کنار مسئولیتی که دارد، به کمک نوشته ها تجارب خود را به مدیران بعدی انتقال دهد.

وی افزود: به نظر دانشمندان، شخصیت انسان حاصل دو چیز است، کتاب هایی که می خواند و انسان هایی که ملاقات می کند.

دکتر شعبانی تصریح کرد: بسیج ماندگارترین جلوه از خود گذشتگی و ایثار بوده و در حقیقت روحیه بسیجی تفکری پویا و زنده است.

وی اضافه کرد: قطعاً تشکیل بسیج یک الهام و اشراق الهی به قلب حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

شعبانی با اشاره به افتتاح دفتر تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر خاطر نشان کرد: نفس دایر شدن این مرکز مهم است. انسان نیاز به تذکر و یادآوری دارد و وجود این دفتر باعث می شود اهمیت و ضرورت وحدت به طور مستمر مورد تاکید قرار گیرد. کارکرد این دفتر از دو بعد تخصصی و اجتماعی، گفتگو پیرامون موارد تخصصی و نزدیک کردن دیدگاه ها و نیز ترویج و تعمیق وحدت بین مردم مهم است.


وی با اشاره به نقش دانشگاه ها گفت: دانشگاه ها باید به نحوی عمل کنند که اثرات آموزشی، دستاوردهای علمی و پژوهشی، و حاصل انتقال دانش و... آن در زندگی مردم مشهود و محسوس باشد.

فرماندار ویژه ایرانشهر گفت: علم و دانش باید اجتماعی باشد و در متن زندگی مردم ظهور و بروز پیدا کند.

وی تصریح کرد: در راستای تکمیل چرخه فعالیت و تولید صنایع بافت بلوچ، قول هایی داده شده و باید عملی شوند.

وی با اشاره به فرصت شورای اداری برای هماهنگی بین بخشی، تبیین سیاست های کلی و اطلاع رسانی و رفع ناهماهنگی ها تاکید کرد: مدیران در شورای اداری گزارش کارکردها و دستاوردها، ایده ها و طرح ها، انتظارات بین بخشی، برنامه های کلان در دست اقدام و... دستگاه شان را اطلاع رسانی کنند.

وی اضافه کرد: در هفته بسیج باید سعی و تلاش مان این باشد که شهر ایرانشهر بوی و عطر بسیجی به خود بگیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر تصریح کرد: مشکلاتی که در حوزه توزیع نفت سفید، صف های طولانی بنزین وجود دارد باید هر چه سریع تر توسط مدیران هر مجموعه حل شود و اگر مدیری در راستای مدیریت ناتوان است باید جا به جا شود و با متخلفان برخورد جدي صورت بگیرد.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس مجمع خیرین کشور عنوان کرد: در بزمان کلنگ مرکز جامع سلامت به زمین زده شد و جناب دکتر شهریاری برای هدایت بیش تر خیرین به جنوب استان قول مساعد دادند و این کمک ها می تواند در کاهش کمبودهای بخش بهداشت و درمان این منطقه بسیار موثر باشد.

ارسال نظرات