خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مسئولین بسیج سپاه انصار الرضا (ع)
حجت الاسلام عبادی گفت: امروز تفکر بسیجی است که برای نجات نوع بشر به میدان آمده است و با تمام سختی ها برای کمک به مستضعفان و نیازمندان در صحنه حضور دارد.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۰۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز و در آستانه هفته بسیج در دیدار با مسئولین بسیج سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان اظهار داشت: بسیج یعنی احیاء فطرت و عقل انسان، احیاگر سیره نبوی و عدالت همه انبیاست.

وی با بیان اینکه حرکت انقلاب همین نقش آفرینی بسیج مستضعفین در کل جهان است، گفت: بسیج همواره در تلاش بوده و هست تا آرمان و عدالت انبیا الهی را به صحنه عمل و میدان بیاورد.

حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: در طول تاریخ بشر هر جای دنیا ویرانی، شکنجه، ترور، وحشی گری، آوارگی و جنایت است ردپای استکبار و غرب در این جنایات پیداست.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دولت‌های غربی از ابتدای تشکیل جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران همیشه با زور، مکر و انواع فتنه به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند، اما به لطف الهی هیچ وقت موفق نشدند.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی که با تمام حیله و مکر‌ها به دنبال تسلط بر مردم است خود در حال اضمحلال و نابودی است.

حجت الاسلام عبادی به واقعه صحرای طبس اشاره کرده و گفت: با وجود تمام برنامه ریزی و تمهیدات دشمن دست امداد و نیرو الهی به کمک ملت ایران آمد و به فضل الهی نقشه شوم آن‌ها شکست خورد.

وی ادامه داد: نظام اسلامی و کشور ایران با تمام فتنه‌ها و حوادث در طول این سال‌ها از بین نرفت و انقلاب اسلامی ایران روز به روز با عزت و اقتدار بیشتر به جلو حرکت می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب در قرآن، احادیث و تاریخ ریشه دارد، افزود: انقلاب وعده الهی است و مردم ما انقلاب کردند و همیشه در تمام صحنه‌ها پای آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند.

وی با بیان اینکه جریان‌های شرق و غرب  هیچ وقت به هیچ جریانی اجازه حکومت نمی‌دادند، گفت: امروز به کوری چشم دشمنان این انقلاب برپا شد و روز به روز قدرتمند‌تر به پیش می‌رود و هر جا خواستند برای نظام اسلامی مانع و وحشت ایجاد کنند تمام توطئه‌های آن‌ها خنثی شد.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: تشکیل دولت اسلامی در کشور نیاز است. اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه قانون اساسی توسط دولت‌های جمهوری اسلامی به درستی پیاده نشده و دولت‌ها تا امروز بیشتر حزبی و جناحی عمل کردند لذا امیدواریم دولت جدید با همراهی همه مردم دولت الهی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خاطر نشان کرد: انقلاب یعنی مردم و مسئولین کشور در کنار هم در مسیر عدالت رفتار و عمل کنند و زمانی مشکلات کشور حل خواهد شد که دولت مردان عدالت را اجرا کنند.

حجت الاسلام عبادی، ایمان را نیرو و قوت دانست و افزود: راه حل مشکلات داشتن تفکر بسیجی و خدمت به هم نوع است.

وی اظهار داشت: امروز یکه تاز میدان خدمت و پیروز واقعی اندیشه بسیجی است که برای نجات نوع بشر به میدان آمده است  که در شرایط سخت از جمله کرونا با سیل کمک‌های مومنانه به دستگیری از نیازمندان پرداخت.

اجرای ۴۲ برنامه شاخص هفته بسیج در خراسان جنوبی

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی در این دیدار اظهار داشت: امام راحل با طراحی انقلاب و پیش بینی بدخواهی تمام مستکبران و دولت‌های غربی با آن، بزرگترین ارتش الهی یعنی شجره طیبه بسیج به منظور حفظ و حراست از انقلاب و آرمان های آن برنامه ریزی کردند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۳۰۰ هزار بسیجی در خراسان جنوبی در راستای اهداف و آرمان های انقلاب و ولایت فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه کارنامه بسیج در طول عمر ۴۲ ساله آن بی نظیر است، گفت: اقدامات بسیج در این سال‌ها گویای اهمیت این نیروی عظیم مردمی و ارتش الهی است.

سردار قاسمی با بیان اینکه ارتش الهی و مردمی بسیج با فرمان رهبر انقلاب اسلامی ارتش زمان، مکان و متناسب با اقتضاعات است، گفت: فرماندهی زمان و مکان این ارتش الهی به دستور رهبر معظم انقلاب و اقتضاعات روزانه آن با تدابیر ایشان برنامه ریزی و هدایت می‌شود.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: در این هفته ۴۲ عنوان برنامه شاخص به یومن ۴۲ سالگی بسیج در سطح رده‌های بسیج سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان برگزار می‌شود.

سردار قاسمی گفت: هزار و ۵۸۹ برنامه سپاه استان در هفته بسیج پیش بینی کرده که از جمله آن‌ها رزمایش گروه‌های جهادی به مناطق هدف و افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی با همکاری دولت و قرارگاه پیشرفت و آبادانی است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) گفت: اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به مناطق محروم، برگزاری نشست‌های روشنگری با حضور هادیان سیاسی، برگزاری ۵۰ مورد همایش پیاده روی، میقات صالحین و حضور در نماز جمعه، برگزاری ۵۰ مسابقه قرآنی از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان است.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه طرح اسوه با حضور پایگاه‌های برتر بسیج سپاه نواحی استان، شرکت بسیجیان استان در نمایش رزمی اقتدار بسیجیان در روز سوم آذر و استفاده از بیانات مقام معظم رهبری، برگزاری رزمایش ثامن۱۶ در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های سپاه استان در هفته بسیج است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها