خبرهای داغ:
به همت رزمندگان گردان ۱۱۳امام حسین (علیه السلام)انجام شد.

حضور رزمندگان گردان 113 امام حسین علیه السلام در مسجد موسی ابن جعفر سمیرم

به مناسبت 25آبان روز حماسه وایثار استان اصفهان، وهفته نکوداشت نمازرزمندگان گردان ۱۱۳امام حسین (علیه السلام) با حضور در نماز جماعت مسجد موسی ابن جعفر(علیه السلام)شهرستان سمیرم یاد و خاطره شهدای این روز را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۳۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت 25آبان روز حماسه وایثار استان اصفهان، وهفته نکوداشت نمازرزمندگان گردان ۱۱۳امام حسین (علیه السلام) با حضور در نماز جماعت مسجد موسی ابن جعفر(علیه السلام)شهرستان سمیرم یاد و خاطره شهدای این روز را گرامی داشتند.

فرمانده گردان113 امام حسین (علیه السلام)در رابطه با گرامیداشت هفته نکو داشت نماز گفت: به مناسبت هفته نکوداشت نماز ،رزمنگان گردان ۱۱۳ امام حسین(علیه السلام)  در میان مردم نمازگزار مسجد موسی ابن جعفر(علیه السلام)  حضور و اقامه نماز نمودند و بعد از اقامه نماز یکی از پایوران گردان  احادیث وروایاتی از معصومین (علیه السلام) در وصف نماز اول وقت با جماعت را ایراد نمود.

این فرمانده از مکبر و خادم مسجد و گروه فرهنگی بابت زحماتشان قدردانی کردند و از جوانان خواستند که با حضور بیشتر و تبلیغ در راستای حضور در نماز جماعت در این امر واجب شرکت و تا جای ممکن به نماز گزاران خدمت کنند .

همچنین به مناسبت 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان ،یاد و خاطره شهدای عزیز عملیات محرم زنده نگه داشته شد و برای این عزیزان فاتخه قرائت گردید

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار