خبرهای داغ:
آیت‌الله سعیدی در دیدار سردار سلیمانی:

بسیج با ایمان و استقامت فرمایشات رهبر انقلاب را محقق کند

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه و آله ظهر امروز در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج باید با ایمان و استقامت فرمایشات رهبر انقلاب را محقق کند.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۶۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه و آله ظهر امروز در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج باید با ایمان و استقامت فرمایشات رهبر انقلاب را محقق کند.

وی افزود: کسانی که دوران جنگ تحمیلی را درک کرده اند خوب می فهمند که بسیجی چه قدرت و توانی دارد. اگر این کمک ها و حضور مردمی نباشد، کار به جایی نمی رسد.

آیت‌الله سعیدی گفت: ضرورت حفظ بسیجیان بیشتر شده و خداوند همواره پیامبر(ص) را با همین بسیجیان یاری می کند. انشا الله خداوند به شما کمک کند و این رفت و آمدها منشأ خیر باشد.

سردار سلیمانی نیز در این دیدار با بیان اینکه جنابعالی با بسیج و محورهای نقش آفرینی آن آشنا هستید، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های بسیج ارائه کرد، و گفت:جمهوری اسلامی مبتنی بر رهبری و مردم و امام و امت است. تلاش های گسترده ای در زمینه روشنگری و بصیرت افزایی انجام شده است.

وی افزود: شبکه ثامن تاکنون ۴ میلیون بسیجی را با خود مرتبط کرده است و تا پایان سال انشاءالله ۲ یا ۳ میلیون هم اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: کمک به دولت و ازدواج آسان و اقدامات دیگر نیز در دستور کار بوده است. با توجه به تصویب اعتلای سند ده ساله، زمینه ای برای شکل گیری بسیج گام دوم، فراهم شده است.

ارسال نظرات