مدیرعامل بنیاد علوی گفت: خوابگاه شبانه روزی دخترانه علوی قصرقند در جنوب سیستا ن و بلوچستان با همکاری گروه جهادی آل یاسین و مردم منطقه ساخته و افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۷۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از قصرقند، وحید خاوئی در مراسم افتتاح خوابگاه دخترانه علوی قصرقند که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس، سرپرست فرمانداری و مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: این خوابگاه با ۸۷۰ متر زیربنا و اعتباری افزون‌بر ۴۰ میلیارد ریال با همکاری گروه جهادی آل یاسین و مردم منطقه ساخته و افتتاح شد.

وی با تاکید بر مشارکت مردم و دستگاه ها در پروژه های بنیاد علوی افزود: این مجموعه که با همکاری مردم و گروه های جهادی توسط بنیاد علوی ساخته شده امروز با تحصیل دختران؛ زنان و مادرانی در آینده وارد جامعه خواهد کرد که سبب پیشرفت شخصی این افراد و پیشرفت شهرستان می شود.

مدیرعامل بنیاد علوی گفت: خدا را شاکریم که با کمک مردم و گروه های جهادی با ساخت و تجهیز مدارس، سرانه فضای آموزشی را ارتقا می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه اصل در پروژه های بنیاد علوی مشارکت مردم است، بیان کرد: تحول در منطقه با حضور، مشارکت و فعالیت مردم انجام می شود نه با تجمیع غیر اصولی امکانات که اتفاقا ممکن است به ظرفیت های منطقه نیز زیان برساند.

خاوئی اظهارداشت: حضور بنیاد علوی در هر منطقه کوتاه است بنابراین ظرفیت های منطقه با حضور مردم در این مدت باید فعال شود که هم دغدغه مندی مردم و هم خود عامل شدن آنان را در پی داشته باشد.

ارسال نظرات