خبرهای داغ:
تویسرکان-فرمانده سپاه تویسرکان بابیان اینکه جهادگر یعنی بسیجی پابه کار درعرصه از خودگذشتگی با داشتن قدرت ایمان، گفت: وقتی گروه‌های جهادی خدماتی را ارائه می‌کنند، به وضوح اوج تجلی مردمی بودن بسیج را بیان می‌کند.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۷۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در مراسم دومین انتخابات شورای جهادی شهرستان تویسرکان که با حضور مسئولین ادارات و دستگاه‌های اجرایی و مسئولین گروه‌های جهادی برگزار شد، با تاکید بر رسالت اصلی گروه‌های جهادی اظهار داشت: گروه‌های جهادی باید پیش‌رو در خدمت‌رسانی به محرومین و مناطق محروم باشند چراکه آن فرد و منطقه محروم دستش و صدایش به جایی نمی‌رسد و فقط درگیر زندگی و تأمین مایحتاج روزمره خود است.

وی با بیان اینکه جهادگر یعنی بسیجیان پابه کار درعرصه از خودگذشتگی با داشتن قدرت ایمان، ادامه داد: وقتی گروه‌های جهادی در جایی خدماتی را ارائه می‌کنند، به وضوح اوج تجلی مردمی بودن بسیج را بیان می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: انتخابات شورای جهادی در سطح شهرستان می‌تواند نقطه عطفی برای پیشبرد اهداف عالی بسیج در عرصه خدمات‌رسانی و گروه‌های جهادی باشد بنابراین لازم است این شورای با تمام قدرت در راستای تحقق فرامین رهبری مبنی بر رفع محرومیت تلاش کند و دستگاه‌های اجرایی نیز تمام تلاش خود را برای کمک به فعالیت‌های جهادی و منویات رهبری معظم انجام دهند.

حجت الاسلام سهرابی دبیر مجمع جهادی استان همدان نیز در ادامه با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی استان اظهار داشت: گروه‌های جهادی استان در عرصه‌های مختلفی فعالیت دارند که باعث عمق‌بخشی بسیج در کل استان شده است.

مسعود بیات مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان نیز در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های گروه‌های جهادی شهرستان پرداخت.

در ادامه برنامه، کاندیداهای انتخابات شورای جهادی گزارش فعالیت‌های خود را به صورت کلیپ‌های تهیه شده به سمع و نظر حاضرین رساندند و از بین این کاندیداها ۵ نفر به عنوان شورای جهادی شهرستان تویسرکان به مدت دو سال منصوب شدند.

در این دوره از انتخابات، جلال فقیری به عنوان ریاست شورای جهادی، مرضیه حسنوند به عنوان نایب رئیس شورا، سمیرا صفایی به عنوان بازرس و مدیر مالی، مجید فلاحی به عنوان مسئول آموزش و کیفی‌سازی، محمدرضا رحمتی به عنوان دبیر کارگروه‌های تخصصی انتخاب شدند.

گفتنی است؛ بعد از برگزاری انتخابات، جمع حاضر با حضور در تپه نور شهدا، با شهدا تجدید میثاق کرده و رسماً فعالیت خود را شروع کردند.

خدمات گروه‌های جهادی اوج تجلی مردمی بودن بسیج است

انتهای پیام/

ارسال نظرات