زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۹۳
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاري بسيج زنجان، متن پیام سردار جهانبخش كرمي به شرح ذیل است:

 

پیام تسلیت فرمانده سپاه استان زنجان به مناسبت درگذشت آیت الله مجتهد شبستری

 

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجعون

 

خبر اندوهبار درگذشت عالم بصیر و مجاهد و سیاست‌مدار اخلاق مدار، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و از چهره‌های شاخص جامعه روحانیت مبارز، موجب تأثر و تألم خاطر همراهان‌ و دوستداران انقلاب اسلامی شد.

 

این روحانی مجاهد و انقلابی که از پیشگامان شکل گیری نهضت امام خمینی بود، با حضور موثر در سنگرهای مختلف خدمتگزاری به ویژه در سنگر عبادی و سیاسی نماز جمعه و چندین دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و نیز تألیف و نشر کتابهای ارزشمند و ترویج فرهنگ و معارف دینی، عمر شریف خود را در مسیر تبیین ارزش های اسلامی و خدمت به مردم و انقلاب سپری کرد و آثار ارزشمندی به یادگار گذاشت که همواره در خاطره ها باقی خواهد ماند.

 

 اینجانب این ضایعه را به مردم شریف استان آذربایجان شرقی، حوزه های علمیه، اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، شاگردان و دوستداران تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای  ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

 

جهانبخش كرمي

 

فرمانده سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان

ارسال نظرات