خبرهای داغ:

11 برنامه در محله اسلامی کریم اهل بیت شهرستان سرخه برگزار خواهد شد

همزمان با هفته بسیج 11 برنامه به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت خواهران و برادران در محله اسلامی شهرستان سرخه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۵۹۷
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته بزرگداشت بسیج پایگاه های مقاومت شهرستان سرخه برنامه های متنوعی را در دستور کار خود قرار داده اند.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آسیه (س) سرخه در خصوص برنامه ها و نحوه برگزاری آن ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برنامه های هفته بسیج با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام و شهدای گرانقدر،.یادآوری رشادت ها و دلاوری های بسیجیان مخلص در دوران دفاع مقدس و صحنه های سختی که تا به امروز در کشور وجود داشته است، برگزار می شود.

او با اشاره به هدف از انتخاب نام بسیج توسط امام راحل گفت: بی شک امام ما می دانستند که این نام برای همیشه جاودان می ماند و زنده ماندن این نام درس های بزرگی به جوانان هر نسلی می دهد. چرا که وقتی به این نام برمی خوریم ناخودآگاه اذهان درگیر سوالاتی می شود که باید پاسخی برای آن یافت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آسیه (س) سرخه در ادامه اضافه کرد: امروز بسیج در عالی ترین رتبه قرار دارد و شاید کمتر کسی باشد که نداند بسیجی تمام هم و غم اش تلاش برای خدمت به مردم است و این خود جایگاه او را بالا می برد.

ادهم ابراز امیدواری کرد: با توجه به عرصه های نقش آفرینی بسیج؛ می توان هر فردی را باتوجه به توانایی که دارد وارد این مجموعه کرد، امیدواریم که نسل امروز مشتاقانه وارد این عرصه ها شوند و جذابیت خاصی برای آنها وجود داشته باشد.

او با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج به همت مسجد امام حسن مجتبی (ع)، پایگاه مقاومت آسیه (س) و پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود، گفت: گلباران قبور پاک شهیدان، مسابقه کتابخوانی و نقاشی در فضای مجازی، اردو جهادی، کارگاه مادران و فضای مجازی، اجتماع بسیجیان محله کریم اهل بیت (ع)، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از پیشکسوتان بسیجی و موارد دیگر از جمله برنامه هاست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها