به گفته معاون علمی و فناوری سپاه قدس گیلان جشنواره جهادگران علمی و فناوری گیلان در راستای مقابله و کمک به قدرت بازدارندگی دشمن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۱۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ سید جلیل قاسمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استکبار برنامه ویژه‌ای در راستای مقابله با توان علمی کشور دارد، اظهار کرد: در راستای مقابله و کمک به بازدارندگی دشمن در مقابل پیشرفت‌های علمی ایران، کمک به اقتدار ملی، الگوسازی در بین آحاد مختلف جامعه، توسعه فرهنگ تحقیق، پژوهش و نوآوری، کمک به تجاری سازی طرح­های نوآورانه، کمک به کارآفرینی در کشور و ایجاد شور و نشاط علمی در بین جوانان جشنواره جهادگران علم و فناوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شاخص‌های مهم ارزیابی در جشنواره جهادگران علمی و فناوری گفت: تولید ثروت، کارآفرینی، دمرجعیت علمی، خودباوری، کاهش یا حذف تحریم ها، افزایش بازدارندگی دشمن، بکارگیری ظرفیت نخبگی در حوزه تخصصی، شبکه سازی از ظرفیت‌های نخبگی در قالب تشکل‌های دانش بنیان، جریان سازی و توسعه فرهنگ اقتصاد دانش بنیان، رفاه اجتماعی از جمله شاخص‌های این جشنواره است.

به گفته معاون علمی و فناوری سپاه قدس علاقمندان می‌توانند برای ارسال آثار خود به سایت بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان گیلان به آدرس www.knbg.ir مراجعه و بارگزاری اثر خود را در سایت و ارسال به ایمیل سازمان اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات