خبرهای داغ:
کارگاه آموزش ارتقای فرهنگ ترافیک به مناسبت هفته ایمنی حمل‌ونقل از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۳۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ کارگاه آموزش ارتقای فرهنگ ترافیک به مناسبت هفته ایمنی حمل‌ونقل در روزهای 24 و 25 آبان‌ماه در پیاده‌راه سبزه‌میدان شهر قزوین برگزار شد.

این برنامه توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری با مشارکت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، جمعیت هلال‌احمر، پلیس راهور استان، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان، هیئت دوچرخه‌سواری استان و با حمایت استانداری قزوین تدارک دیده شد.

شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در حاشیه این برنامه اظهار کرد: در این برنامه با برپایی غرفه آموزش نکات ایمنی شامل آموزش امداد و کمک‌های اولیه، ایمنی در حوادث و سوانح و همچنین قوانین مقررات ترافیکی، شرکت‌کنندگان آموزش‌های لازم را از سوی کارشناسان دریافت کردند.

زرآبادی‌پور با بیان اینکه رعایت نکردن قونین ترافیکی عامل اصلی وقوع تصادفات است، تصریح کرد: آموزش قواعد ترافیکی و در نتیجه ارتقای فرهنگ ترافیک می‌تواند زمینه‌ساز کاهش تصادفات و تلفات و خسارت‌های ناشی از آن باشد.

غرفه آموزش دوچرخه‌سواری، غرفه یادمان قربانیان تصادفات و غرفه نقاشی کودکان از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

گفتنی است؛ در این برنامه علی فرمانی و مهری‌سادات تقوی از اعضای شورای اسلامی شهر، قدیر موسی‌خانی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی نیز حضور یافتند.

یادآور می‌شود؛ 24 تا 30 آبان، هفته ایمنی حمل‌ونقل نامگذاری شده که یادمان قربانیان تصادفات از جمله مهم‌ترین رویدادهای این هفته است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها