فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

ظرفیت بسیج در خدمت تعمیق و ترویج فرهنگ کتابخوانی است

سرهنگ صادق پور عنوان کرد: امر به کتابخوانی امر به معروف است و ظرفیت بسیج در خدمت تعمیق و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۴۹
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در دیدار با رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ضمن گرامیداشت هفته کتابخوانی بیان کرد: توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی باید در طول سال مورد توجه قرار بگیرد که وظیفه همه مسئولین توجه به کتاب و کتابخوانی است.

وی افزود: توجه به فرهنگ کتابخوانی از ایجاد آسیب های اجتماعی پیشگیری می کند و جامعه را به سمت سعادت پیش می برد و ارزش گذاری به کتاب مورد تاکید رهبران دینی نیز می باشد.

سرهنگ صادق پور عنوان کرد: امر به کتابخوانی امر به معروف است و ظرفیت بسیج در خدمت تعمیق و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

وی افزود: تمام دستگاه های فرهنگی باید پای کار امر کتابخوانی بیایند و ظرفیت بزرگ شهرستانی باید برای ترویج و تبلیغ کتابخوانی آماده بکار باشند.

در ادامه حیدری رئيس اداره کتابخانه های شهرستان ضمن تقدیر از حضور فرماندهی و هیئت همراه خاطرنشان کرد: ۶ هزار نفر عضو فعال کتابخوانی در شهرستان وجود دارد.

وی گفت: سرانه کتابخوانی در استان قزوین ۱۶ دقیقه می باشد که مردم فرهنگ دوست آبیک در این زمینه رتبه سوم در استان قزوین را دارند.

وی افزود: با ایجاد مسابقات مختلف کتابخوانی و دایر نمودن فضای بازی در داخل کتابخانه ها زمینه ی حضور خانواده ها هم فراهم شده است.

حیدری تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا سعی کردیم در فضای مجازی خلا کتابخوانی را جبران کنیم و خداروشکر فعالیت خوبی هم ایجاد شده است

وی در خاتمه افزود: با افتتاح کتابخانه در شهرهای قشلاق و زیاران به دنبال گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مردم هستیم و سعی شده است با ایجاد تعرفه های عضویت رایگان قشر آسیب پذیر جامعه نیز محروم از فرهنگ کتابخوانی نباشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار