دبیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای از "یوسف نوری"، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حمایت کرد.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۵۷
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج: " حبیب الله بور بور"، مدیر کل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، در بیانیه ای از معرفی " یوسف نوری" ، بعنوان سومین وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت سیزدهم حمایت کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

مردم انقلابی و وفادار به انقلاب اسلامی، با انتخاب آیت‌الله دکتر رئیسی به آینده‌ای روشن چشم دوخته‌‌اند که آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی در طراز جمهوری اسلامی ایران جزو آرمان‌های بزرگ آن است. 

هم‌اکنون در آستانه شروع دوره جدیدی از کار و مجاهدت برای گره‌گشایی از مشکلات متراکم شده این خانواده بزرگ، در معرض انتخاب وزیری ولایی، انقلابی، توانمند، با برنامه و پیگیر قرار گرفته‌ایم.

وزارت آموزش و پرورش به‌واسطه حجم عظیمی از بی‌توجهی‌ها در سال‌های اخیر، درگیر آلام و مشکلات معوق بسیاری شده است و حضور جناب آقای دکتر یوسف نوری که برخوردار از روحیه جهادی، انقلابی و مجهز به جوهر دانش و تقواست می‌تواند نسیم دلنواز و رایحه خوش خدمتگزاری را در سراسر گستره میهن اسلامی ایران پخش نماید.

بنابراین، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، به‌عنوان وظیفه جهادی و بر اساس منشور و بیانیه ارزشمند و راهگشای گام دوم انقلاب و همچنین منویات رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حمایت خود را از جناب دکتر آقای یوسف نوری که مدیری شایسته، توانمند و آشنا به امور وزارت آموزش و پرورش بوده و از عالی‌ترین مراتب تعهد به تفکر انقلابی و جهادی برخوردار است، اعلام می‌نماید.

از خداوند متعال، سعادت و سلامتی ایشان و توفیق در “همگرایی ظرفیت‌ها و منابع انسانی" و تلاش گسترده برای رشد و توسعه همه‌جانبه این وزارتخانه را آرزومندیم.

حبیب الله بوربور:

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی

 

ارسال نظرات