خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج،

بازدید امام جمعه و مسئولین سپاه شاهرود از کارخانه شکر+ تصاویر

شاهرود_امام جمعه، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود و فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر در آستانه هفته بسیج از کارخانه شکر شاهرود بازدید و از زحمات کارکنان این شرکت تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۰۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج، در آستانه هفته بسیج و به همت حوزه بسیج کارگری الغدیر سپاه ناحیه شاهرود، امام جمعه شاهرود، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود، مسئول بسیج کارگری حوزه الغدیر و هیات همراه از کارخانه قند شاهرود بازدید کردند.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود و هیات همراه ضمن بازدید از این کارخانه در دیدار رئیس و پرسنل این کارخانه، ضمن تشکر و تقدیر از زحمات مسئولین و مجموعه پرسنل خدوم این کارخانه تولیدی، اظهار کرد: کارخانه قند شاهرود از جمله اولین کارخانه‌های تولیدی استان است که الان هم در حال تولید می‌باشد.
او افزود: خوبی این کارخانه این است که، پیوست کشاورزی دارد و این نکته بسیار مثبتی در نقش این کارخانه است که می‌تواند الگویی برای مجموعه صنایع و جا‌های دیگر باشد.
امینی خاطر نشان کرد: مشکل تامین کالای اساسی برای خانواده‌ها در سطح شهرستان و در بعضی از فصول پیک سال است که باید یک هماهنگی لازم در این زمینه را، بازرگانی و صنعت و ادارات مربوطه، جهت تنظیم و توزیع این کالای اساسی در سطح شهرستان داشته باشند و این مشکل را برطرف کنند.
امام جمعه شاهرود تصریح کرد: مسئله مهم‌تر در تهیه و خرید کالا‌های مربوطه مورد نیاز است که چه مسئولین و چه عموم مردم، در کنار کالای ایرانی، خرید کالا‌های بومی و محلی می‌باشد که به عنوان مثال همین شکر را تا وقتی که شهرستان تولید می‌کند؛ تمامی کارگاه‌ها و مجموعه‌های نیازمند از این کارخانه خریداری نمایند و از استان‌های دیگر تهیه نکنند.
او تاکید کرد: مسئله پیوست فرهنگی و اقامه نماز جماعت در محل مسجد مجتمع مسکونی این کارخانه مهم است؛ که بسیار به جا و مناسب است که در کنار مجموعه تولیدی که ۳۰۰ نفر نیرو دارد، فعالیت فرهنگی هم داشته باشد که، بسیار مورد توجه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها